• ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-09-13 22:44:18 följande:
    ååååå... tyckte jag hörde björnfi... först.... men jag hör nog illa och halsduken funkar fint!! Ser väldigt hett ut där innanför, står du kvar i samma pose och väntar in mig?
    Jamen såklart... Väntar här.. Du hörde nog fel men det finns godsaker under halsduken så...
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 22:44:33 följande:

ja då det löser sig nog ;)     annars får jag ta hjälp   någon frivillig ? ;)
    Ja alltså jag hade anmält mig frivillig men står ju hör och väntar på "justnextdoor" så.. Men du kan ju hålla oss sällskap. Det finns plats under min halsduk ;)
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:47:22 följande:
    Jamen såklart... Väntar här.. Du hörde nog fel men det finns godsaker under halsduken så...

Imponerande! Måste bli jävligt statisk träningsvärk? Jag skymtar lite gött därunder... jag kommer...öhh åt vilket håll ska jag komma? Eller åka först.... komma sen
  • Anonym (ops)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:49:02 följande:
    Ja alltså jag hade anmält mig frivillig men står ju hör och väntar på "justnextdoor" så.. Men du kan ju hålla oss sällskap. Det finns plats under min halsduk ;)

kommer
  • Morriiss

Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • Anonym (ops)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 22:51:43 följande:

kommer
    eller ja jag skyndar mig   sedan kommer jag ;)
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:49:02 följande:
    Ja häng på! Alla in under halsduken! Sen bild på det Men du får nog ta hand om två kanoner, hoppas det funkar?
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 22:50:27 följande:

Imponerande! Måste bli jävligt statisk träningsvärk? Jag skymtar lite gött därunder... jag kommer...öhh åt vilket håll ska jag komma? Eller åka först.... komma sen smile5.gif
    Alltså det är lite jobbigt att stå så så jag får luta mig lite lätt mot sängen så länge. Skynda dig att komma, eller nu, kom inte fort men kör jävligt snabbt!! :)

Ner till Skåne, vänster vid hotellet. Rakt fram. Höger sen vänster. Grått hus. Välkommen :) vi får sällskap oxå!
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 22:52:47 följande:
    eller ja jag skyndar mig   sedan kommer jag ;)
    Ja allt i rätt ordning :)
  • justnextdoor
    Morriiss skrev 2013-09-13 22:52:44 följande:

Jag vill kommentera detta, men din text om katten och vad jag säger skrämmer lite