• Anonym (ops)

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 23:06:41 följande:
    Herregud! Sätt dig på flyget människa!
    letar redan efter en ledig flyg stol , men vet inte om dom släpper in mig på planet  , kan ju bli problem om jag råkar peta på någon med ståndet ;)  
  • Meddelande borttaget
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:09:14 följande:
    Jag är på väg Ops hade jäkligt långt att åka! Jag kan massera en stund, sen tror jag nog du får hjälpa ops! 7 timmar i bil är ingen lek...
    Ok. Väck mig när du kommer... Eller menar när du är framme :) lägger mig en stund, hoppas det är ok..
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 23:08:26 följande:
    letar redan efter en ledig flyg stol , men vet inte om dom släpper in mig på planet  , kan ju bli problem om jag råkar peta på någon med ståndet ;)  
    Tror inte det är någon fara så länge såendet inte är spetsigt. Vira in dig i nåt mjukt, ta halsduken eller nåt sånt. Vi ses sen! Jag får massage tills du kommer.. Eller nej, tills du är här menar jag.
  • Meddelande borttaget
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:19:27 följande:
    Äh då får du vakna nu för jag kom precis!!! På E6an... men jag byter kallingar och laddar bössan...eller kanonen igen... jävlar!!! nu har jag tegelsten på gasen!!
    Bra du hann få med ombyte..

Om Oops får plats på flyget så plocka upo honom där.. Skulle vara kul om båda kom samtidigt...
  • Anonym (ops)

Å där blev taket vitt :) tur man har flera skott i bössan

ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 23:16:44 följande:
    Ok. Väck mig när du kommer... Eller menar när du är framme :) lägger mig en stund, hoppas det är ok..

• ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 23:23:12 följande:

Å där blev taket vitt :) tur man har flera skott i bössan

Ladda inte ur helt nu bara..
  • Meddelande borttaget
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:25:28 följande:
    Nu är jag vid hotellet i Skåne, men jag kan vänta här, tills vi vet om han fick flygstol! Om du ligger sådär så blir det perfekt om vi kommer samtidigt!
    Det gick fort att komma... Välkomna när ni är redo!