Inlägg från: Anonym (Lydia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lydia)

Helkroppstråden

Mr K69 skrev 2018-09-10 19:34:46 följande:
    Woops, höll på att missa bilden. Ja men alltså jag tror jag smäller av.... Så vacker du är. Lycko den som får dela livet med dej. 
    Ser jättegärna ännu mer bilder av dej ;D
    Jag vågar inte skriva mer än en tack nu för jag vill inte bli avstängd en gång till.
    Du får hålla koll i tråden för plötsligt kan det hända att det kommer en bild på mig  
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-11 05:25:35 följande:
    Käcka retrohandtag på skåpluckorna.
    Eller är du hemma hos mormor igen och hälsar på?
    Vet hon om att du poserar i hennes kök?
    Jag har tagit bilden i mamma och pappas sommarstuga och förövrigt kan jag tala om att min mormor att min mormor dog i sviterna av en cancer för några år sedan 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-11 19:32:16 följande:
    Suput?
    Ja, genom sig själv känner man andra.

Varför gnäller du inte på Lydia när hon återkommer efter att hon sagt att hon inte ska det?
    Eller gäller det bara "Gomez"?
    Jag kan inte fatta vad ni får ut av att bara gnälla på allt i denna tråd och även  kasta skit på personer som ni inte vet ett skit om.
    Jag är en är en jätte snäll tjej i verkligheten så jag har jätte svårt att försvara mig i denna tråd när det skvis negativa kommentarer om mig. 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-12 05:09:24 följande:
    Beklagar angående din mormor.
    Ta gärna fler bilder i stugan, den väckte mitt intresse. Jag gillar retro/gammal inredning och detaljer.
    Var det där du tog bilden med tavlan på också?
    Tack.
    Det är mormors gamla sommarstuga som är mycket välbevarad med allt det gamla kvar så det är som att åka i en tidsmaskin när man åker  till stugan.
    Det tar ett tag innan jag kommer att besöka stugan igen för den ligger ca 20 mil från mitt hem men vist kan jag kan jag ta en bild där när jag är i stugan nästa gång  
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-15 12:11:05 följande:
    Jag ska låta dig vara ifred. Du är nog en bra tjej, bara med lite väl stort behov av bekräftelse. Men får det dig att må bra så. Ha det bra och ta hand om dig
    Det tackar jag förGlad
    Ha det gott 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (xxxxw) skrev 2018-09-15 19:00:37 följande:

Har du inget nytt? Sett denna bild typ 15 gånger.

Du är då den ända som klagar på om jag visar en reprisbild.
    Du har klagat väldigt mycket i tråden fast du inte har visat en enda bild på dig själv
  • Anonym (Lydia)
    Max skrev 2018-09-15 19:01:06 följande:
    Wow Lydia!!! Den rumpan ska du vaea väldigt nöjd med;)
    Det är jag också 
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-09-15 19:25:32 följande:
    Önskar dig detsamma. Mycket trevlig rumpa!
    Tack
    Vildstige1 skrev 2018-09-16 01:05:17 följande:
    Tack detsamma. Och en fantastisk rumpa du bjuder på:)
    Tack 

Svar på tråden Helkroppstråden