Inlägg från: Anonym (Lydia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lydia)

Helkroppstråden

Anonym (hoppsan) skrev 2019-01-06 08:47:54 följande:
    Grymt snygg du va i den klänningen, sexig slits!
    TackGlad
    Tom Araya skrev 2019-01-07 13:45:53 följande:
    Läckra tvillingar! Drömmer
    Tack Glad
    Doc H skrev 2019-01-09 07:11:40 följande:
    God fortsättning :-P
    TackGlad

• Anonym (Lydia)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-13 19:47:09 följande:

Är det möjligt att byta namn på tråden till Lydiatråden?

Det är ju ändå inga andra personer som lägger upp bilder i den här tråden längre.

Låt den dö nu, så att vi kan ära dens minne.

Jag lovar att inte ladda upp fler bilder i denna tråd så jag hoppas att du är nöjd nu
  • Anonym (Lydia)

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått genom åren 

• Anonym (Lydia)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:55:39 följande:
    Intetdera. Det är bara dags att lägga ned den här tråden nu när det bara en person som lägger upp biler (repriser). Har inget emot Lydia, men tråden har mist sitt syfte. Det Lydia sysslar med är konstgjord andning på en redan död patient. HKT har bjudit på mycket underhållning genom åren, men allting har sitt slut.
    Nu ska du inte anklaga mig för att bara för att lägga upp repriser för en del av bilderna jag visade sist har jag inte visat tidigare för dom är tagna i december 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:55:39 följande:
    Intetdera. Det är bara dags att lägga ned den här tråden nu när det bara en person som lägger upp biler (repriser). Har inget emot Lydia, men tråden har mist sitt syfte. Det Lydia sysslar med är konstgjord andning på en redan död patient. HKT har bjudit på mycket underhållning genom åren, men allting har sitt slut.
    Jag gick igenom en del av dina inlägg i tråden så då insåg jag att du bara ute efter att provocera så det kanske än din förtjänst att tråden dör  
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Softy) skrev 2019-01-19 14:02:29 följande:
    Då får vi tacka honom innerligt!
    Vad får du ut av näthat? 
    Har du själv råkat ut för näthat så du måste ta ut din hämnd i denna genom att bara vräka ur dig negativa kommentarer i denna tråd?
    Tänk på det här i natt när du ska sova i natt 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-05-03 23:46:46 följande:

[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Hårförlängningen har sett sina bästa dagar för länge sedan.

Det är mitt naturliga hår som råkar vara i oborstat då bilden blev tagen.
    Bjud på en bild själv så jag och andra i tråden kan kommentera den 
  • Anonym (Lydia)

Jag vill tacka för alla fina kommentarerGlad

• Anonym (Lydia)

Jag vill tacka för alla fina kommaterar 

• Anonym (Lydia)

Jag har aldrig känt mig så hatat och älskat som jag har gjort iden här tråden.
    Vad det gäller min stökiga hall så är det precis som Eyes skriver för det är bara skorna och en träningsväska som inte står prydligt och sängen är obäddad för att det är bra att bädda den en stund efter  att man har klivit ur den för då dör många kvalster.
    Ha ett bra liv och bemöt andra som du vill bli bemött själv för det vinner man på i längden 

Svar på tråden Helkroppstråden