• LoLs pappa

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2012-12-18 20:45:11 följande:
    Det behövs en sommarbild här! Är 49 år.

Imponerande. Mkt fin, och en ganska hög (ta ej illa upp, är beröm) ålder.
  • straight arrow
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-18 20:36:17 följande:

Äntligen en riktig man, mums Kyss
    Åh, tack! Vad glad jag blev, speciellt när det kom från dig som är så fin själv!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (Loveheart)
    straight arrow skrev 2012-12-18 20:49:52 följande:
    Åh, tack! Vad glad jag blev, speciellt när det kom från dig som är så fin själv!
    Självklart vet jag när jag ser ngt jag gillarSolig
  • lille Birger
    straight arrow skrev 2012-12-18 20:14:18 följande:
    Går alla dina curls direkt till underarmarna? Drömmer
  • Anonym

Larv, det är ju bara dom med "snygga" och hyffsat slimmade kroppar som lägger ut bilder.
    Förstår inte meningen med en sån här tråd?  

• Planta
    Anonym skrev 2012-12-18 20:59:16 följande:
    Larv, det är ju bara dom med "snygga" och hyffsat slimmade kroppar som lägger ut bilder.
    Förstår inte meningen med en sån här tråd?  
    Finns alla varianter ju :)
  • Anonym (missnöjd)

Vad fina ni är allihop, tjejer som killar. Nu har jag gått och samlat mod hela dagen och har beslutat mig att lägga upp några bilder. Jag är 28 år och har fött ett barn. Har aldrig varit så nöjd med min kropp, men jag hade i alla fall, fina fasta C-kupor. Nu är allt som är kvar två lösa A-kupor. Har noll självförtroende för min kropp nu.

Så här ser jag ut i klänning:

Och så här ser jag ut utan kläder:

• Anonym
    Planta skrev 2012-12-18 21:00:58 följande:
    Finns alla varianter ju :)

tycker jag inte direkt.. 98% anses enloigt "normen" ha snygga och hyffsat vältränade kroppar.

Övriga som läser i tråden och som inte har det vill ju såklart inte lägga ut bilder, vad är meningen för dom när folk ändå har det idealen som de har..   känns mer som en bekräftelsetråd där utseendefixerade osäkra individer kan blåsa upp sin självfixering ännu mer
  • Planta
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-12-18 21:05:29 följande:
    Vad fina ni är allihop, tjejer som killar. Nu har jag gått och samlat mod hela dagen och har beslutat mig att lägga upp några bilder. Jag är 28 år och har fött ett barn. Har aldrig varit så nöjd med min kropp, men jag hade i alla fall, fina fasta C-kupor. Nu är allt som är kvar två lösa A-kupor. Har noll självförtroende för min kropp nu.

Så här ser jag ut i klänning:

Och så här ser jag ut utan kläder:

Ser inga fel någonstans. Du är superfin!
  • sweety88

Bjuder till med en bild med ett par kilon extra bara för ni allihop är så fina! :) Synd nog taskig bildkvalite och stök men det får ni leva med
Svar på tråden Helkroppstråden