• Anonym (liggsugen)

Helkroppstråden

Anonym (missnöjd) skrev 2012-12-18 21:05:29 följande:
    Vad fina ni är allihop, tjejer som killar. Nu har jag gått och samlat mod hela dagen och har beslutat mig att lägga upp några bilder. Jag är 28 år och har fött ett barn. Har aldrig varit så nöjd med min kropp, men jag hade i alla fall, fina fasta C-kupor. Nu är allt som är kvar två lösa A-kupor. Har noll självförtroende för min kropp nu.

Så här ser jag ut i klänning:

Och så här ser jag ut utan kläder:

Du behöver verkligen inte ha dåligt självförtroende .... jag lovar...du är jättefin =)kram!
  • Anonym (gärna åsikter)
    Anonym skrev 2012-12-18 20:59:16 följande:
    Larv, det är ju bara dom med "snygga" och hyffsat slimmade kroppar som lägger ut bilder.
    Förstår inte meningen med en sån här tråd?  
    Haha! Eh... nej. Slimmat  - inte ett dugg. Två barn och en tonårstid med vikt på över 100 kg har verkligen satt sina spår (även om kläder döljer det mesta).

• Planta
    sweety88 skrev 2012-12-18 21:06:38 följande:

Bjuder till med en bild med ett par kilon extra bara för ni allihop är så fina! :) Synd nog taskig bildkvalite och stök men det får ni leva med
    Tjusigt :)
  • Anonym (mamma till en)

Här har ni mig ;)

Detta är dock ett tag sedan! :) 
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-18 20:45:11 följande:

Det behövs en sommarbild här! Är 49 år.
    Underbar bild!!!!
  • Anonym (liggsugen)
    Anonym skrev 2012-12-18 21:06:12 följande:

tycker jag inte direkt.. 98% anses enloigt "normen" ha snygga och hyffsat vältränade kroppar.

Övriga som läser i tråden och som inte har det vill ju såklart inte lägga ut bilder, vad är meningen för dom när folk ändå har det idealen som de har..   känns mer som en bekräftelsetråd där utseendefixerade osäkra individer kan blåsa upp sin självfixering ännu mer
    Varför är du här då? Om du bara ska gnälla! Finns andra forum som du säkert skulle trivas bättre i!! 
  • Anonym
    Anonym (gärna åsikter) skrev 2012-12-18 21:07:05 följande:
    Haha! Eh... nej. Slimmat  - inte ett dugg. Två barn och en tonårstid med vikt på över 100 kg har verkligen satt sina spår (även om kläder döljer det mesta). 

Hade du lagt upp en bild om du hittat den här tråden när du vägde över 100 kg?

nää . precis :)  
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2012-12-18 21:06:12 följande:

tycker jag inte direkt.. 98% anses enloigt "normen" ha snygga och hyffsat vältränade kroppar.

Övriga som läser i tråden och som inte har det vill ju såklart inte lägga ut bilder, vad är meningen för dom när folk ändå har det idealen som de har..   känns mer som en bekräftelsetråd där utseendefixerade osäkra individer kan blåsa upp sin självfixering ännu mer
    Bullshit{#emotions_dlg.djavulsk}. De kurviga, mer vardagliga tjejerna får fler positiva kommentarer än de mer vältränade så den teorin håller inte riktigt. Många killar tycker nog att dessa tjejer är lättare att ta till sig så jag tycker att det känns som att alla vågar och får en ärlig chans.
  • sweety88
    Planta skrev 2012-12-18 21:08:39 följande:
    Tjusigt :)
    Tacka dig själv istället! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden