• vonKatt

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-09-15 00:33:39 följande:
    Tjohej Von....Glad

Visst är den god, godare än jag först förväntade mig. Men inte godare än att den kan bli bättre. 

Lite lagom sådär då. Svenskens favorituttryck
    Undras hur jag kan hjälpa dig så att den blir bättre. Du förtjänar ju det bästa Anton, så är det ju! 
    Prrr!
  • vonKatt
    modesto skrev 2013-09-15 00:34:24 följande:

Välkommen in!
    Åh vilka härliga färger! Både på klännigen och i trädgården. Saknar högsommaren lite när jag ser den där bilden! 
    Prrr!
  • modesto
    vonKatt skrev 2013-09-15 00:36:40 följande:
    Välkommen in!
    Åh vilka härliga färger! Både på klännigen och i trädgården. Saknar högsommaren lite när jag ser den där bilden! 
    bilden är tagen 27 augusti, inte direkt högsommaren.
    Tack för välkomnanden, jag vet inte riktigt om jag passar in, är kanske för gammal för sånt och har en bruten fotled, hela högerben är smalare än vänster pga att det var under gipset.
  • vonKatt
    modesto skrev 2013-09-15 00:43:05 följande:
    bilden är tagen 27 augusti, inte direkt högsommaren.
    Tack för välkomnanden, jag vet inte riktigt om jag passar in, är kanske för gammal för sånt och har en bruten fotled, hela högerben är smalare än vänster pga att det var under gipset.
    Det ser väldigt högsomrigt ut iaf! :)
    Och här är faktiskt alla välkomna! Det är det fina med den här tråden! 
    Prrr!
  • NyttNamn

[quote=71101541][quote-nick]modesto skrev 2013-09-15 00:34:24 följande:[/quote-nick][/quote] Härlig bild Modesto! Inte f*n vill man ju börja förbereda sig för vinter när man ser en sån där bild- sommaren, kom tillbaka!!! Själv går jag och knyter mig, helt galet men icke desto mindre, sant! Go' natt fellow blottare!!

Pour some sugar on me...
  • ooOO MM OOoo

Mer än så här blir det inte ikväll :)

• vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-15 00:45:47 följande:
    [quote=71101541][quote-nick]modesto skrev 2013-09-15 00:34:24 följande:[/quote-nick][/quote] Härlig bild Modesto! Inte f*n vill man ju börja förbereda sig för vinter när man ser en sån där bild- sommaren, kom tillbaka!!! Själv går jag och knyter mig, helt galet men icke desto mindre, sant! Go' natt fellow blottare!!

Godnatt!! ses en annan dag. Dröm för i helskotta om mig nu!
    Prrr!
  • modesto

En till (sjuk)sommarbild för omväxlingsskull. Jag slår vad att det inte finns någon annan i den långa tråden på kryckorna.

• vonKatt
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-15 00:46:56 följande:
    Mer än så här blir det inte ikväll :)
    Kyss du har nåt att berätta tror jag allt!
    Prrr!
  • vonKatt
    modesto skrev 2013-09-15 00:48:03 följande:
    En till (sjuk)sommarbild för omväxlingsskull. Jag slår vad att det inte finns någon annan i den långa tråden på kryckorna.

Nä, jag har inte sett nån på styltor innan
    Fint att du kommer och bidrar med lite nytt!! 
    Prrr!