• vonKatt

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-09-14 22:55:43 följande:
    Anmäld för OT vore ju ett öde värre än döden.. Kan inte lägga in bild, men en länk kan jag dela som inte är ot: www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/phpikr... :-P
    Mm... du vet att jag tycker det är sexigt som fan!
    Prrr!
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-14 22:54:15 följande:
    Du bor ju jättefint.... men någon bro ser jag inte? en stengång till brevlådan däremot och en veranda intill entren... fint NN. Tänk när man kommer och hälsar på så står kaffet och puttrar och du kramar mig välkommen....

Vilken herrans analys det blev av detta Nä kanske inte är så mkt till bro då? Iaf, ett trappsteg som leder upp till delen jag kallar bron.. Som sitter ihop med altanen.. Ja.. Grejen var ju att jag har jävligt nära till brevlådan! *S* Kaffe och kram när du kommer dörren - helt klart!
    Pour some sugar on me...
  • toner
    justnextdoor skrev 2013-09-14 22:54:15 följande:

Du bor ju jättefint.... men någon bro ser jag inte? en stengång till brevlådan däremot och en veranda intill entren... fint NN. Tänk när man kommer och hälsar på så står kaffet och puttrar och du kramar mig välkommen....
  • toner
    toner skrev 2013-09-14 23:01:04 följande:
    Seriöst, är det "Hemmets Veckotidning" som har novelltävling eller? "Kaffet puttrar" osv...nä fram med pattar och fläsk! 
  • Anonym (ops)

Det är då vi älskar dig

vonKatt skrev 2013-09-14 23:00:51 följande:
    Som sagt... farligt för helkroppstråden när Katten är uttråkad!

• justnextdoor
    toner skrev 2013-09-14 23:03:22 följande:
    Seriöst, är det "Hemmets Veckotidning" som har novelltävling eller? "Kaffet puttrar" osv...nä fram med pattar och fläsk! 
    Du kan väl börja med fläsket då!
  • vonKatt
    Anonym (ops) skrev 2013-09-14 23:04:23 följande:
    Det är då vi älskar dig
    Tror ni älskar mig.... jämt!
    Prrr!
  • BOWTIE
    vonKatt skrev 2013-09-14 23:00:51 följande:
    Som sagt... farligt för helkroppstråden när Katten är uttråkad!

Ja jävlar ja....du är fantastisk i sängen om man uttrycker sig klumpigt! Fan så snygg!