• Anonym (???)

Helkroppstråden

Anonym (ops) skrev 2013-09-16 16:04:45 följande:
    Sluta gnäll du är bara avis att hon är modigare än du . Jag tycker det ser lockande ut :(

Modigare? Är man modig för att man visar sin kropp nu med? Har du inte visat din eller?
  • Anonym (ops)

Jo då det här jag ett flertal ggr

Anonym (???) skrev 2013-09-16 16:06:13 följande:
    Modigare? Är man modig för att man visar sin kropp nu med? Har du inte visat din eller?

• Anonym (ops)

Nej kanske inte modig men , man kanske inte ska gnälla om man inte har något att komma med själv ;) sedan så behöver man ju inte titta om man inte vill se . Tråden är till för alla !!

Anonym (ops) skrev 2013-09-16 16:07:27 följande:
    Jo då det här jag ett flertal ggr

• Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-09-16 16:06:13 följande:

Ja, NN är modig på ett sätt, därför hon vet att hon kommer bli påhoppad av riktiga arslen som gör sitt bästa för att trycka ner henne, trots det vågar hon lägga upp bilder. Sen har inte NN en fotomodellkropp, NN är lite mullig, men har iaf en för jävla grann kropp, men bara det faktum att en kvinna är mullig får dom flesta att avstå från att posta bilder. Men inte NN, hon "fegar" inte ur. Så ja, hon är en vacker, modig kvinna.

Är jag modig som hoppar fallskärm ??? 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • some day
    Mattias39 skrev 2013-09-16 15:29:48 följande:

Tänk hur en enda liten kroppsdel kan få en hel kropp att reagera och bli 3 grader varmare....Glad
    Din mun är  så otroligt fin!!!
    Tack! Glad att jag kan sprida lite värme i höstrusket! ;( kram på dig!
  • some day
    NOEL75 skrev 2013-09-16 15:29:14 följande:
    Mmm tror de hade kunnat gjort mig väldigt lycklig smile1.gif !! Sexig bild!
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Tack snygging!:)
  • Anonym (Marko)
    Anonym (Tigerlily) skrev 2013-09-16 16:23:36 följande:

Väldans schyssta prylar. En riktig läckerbit. Har du lagt upp något innan här? Skål
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-16 16:20:10 följande:
    Ja, NN är modig på ett sätt, därför hon vet att hon kommer bli påhoppad av riktiga arslen som gör sitt bästa för att trycka ner henne, trots det vågar hon lägga upp bilder. Sen har inte NN en fotomodellkropp, NN är lite mullig, men har iaf en för jävla grann kropp, men bara det faktum att en kvinna är mullig får dom flesta att avstå från att posta bilder. Men inte NN, hon "fegar" inte ur. Så ja, hon är en vacker, modig kvinna.

Är jag modig som hoppar fallskärm ??? 

Jaha...så hon är modig för hon är MULLIG och vågar visa sig....! Hon är inte riktigt snygg då? Nu kom visst din sanning fram. NU vågar verkligen alla mulliga visa sig nakna...?