• Anonym (Hemlig gäst)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-09-16 22:13:58 följande:
    Hjärta
    Hjärta
  • Anonym (Hemlig gäst)
    straight arrow skrev 2013-09-16 22:34:04 följande:
    Så mycket vackert på en gång, nu kan jag somna med ett leende på läpparna!
    Tack så mycket Arrow Solig
  • småsugen

Hallå alla i helkroppstråden - eller ska man kalla det kroppsdelstråden?
    Har smugit lite här (och fröjdats) ett par dagar, postade en bild under anonymt namn, men den togs visst bort av en moderator efter ett par timmar!? Visst det var väldigt naket, men nästan helkropp iaf Kanske skulle chansa och lägga upp den igen, men är det inte ok med naket?

Det är som det är med den saken, och nu är jag sugen på att lägga upp lite andra bilder, men hur är det; kan man göra det direkt från mobil (samsung) eller måste man ladda ner till datorn först.

PS: Är inte lika slank som siluetten på min pres-bild, men hoppas det är välkommet med lite kurviga/runda kvinnor här också  

• Anton Chigurh
    Anonym (Hemlig gäst) skrev 2013-09-16 22:46:22 följande:

???[/quote] Irriterande... Mina hjärta publicerades som frågetecken...Ursäkta....Men Anton ....du vet väl vad jag menar
    Jag vet precis vad du menar....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Göteborgskillen2101
    småsugen skrev 2013-09-16 22:59:46 följande:
    Hallå alla i helkroppstråden - eller ska man kalla det kroppsdelstråden?
    Har smugit lite här (och fröjdats) ett par dagar, postade en bild under anonymt namn, men den togs visst bort av en moderator efter ett par timmar!? Visst det var väldigt naket, men nästan helkropp iaf Kanske skulle chansa och lägga upp den igen, men är det inte ok med naket?

Det är som det är med den saken, och nu är jag sugen på att lägga upp lite andra bilder, men hur är det; kan man göra det direkt från mobil (samsung) eller måste man ladda ner till datorn först.

PS: Är inte lika slank som siluetten på min pres-bild, men hoppas det är välkommet med lite kurviga/runda kvinnor här också  
    Välkommen till tråden! Synd att din bild tog borts :( Det är tillåtet med bröst men inte med mutta så om den syns så blir bilden borttagen .. Men det finns lite mer vågade trådar som du kan söka till när du har visat dig aktiv och så! 

Eftersom du inte har en Iphone ( Dem har bara en App till iphones och inte till oss som har androider -.-) så måste du  lägga upp på datorn och sen ladda upp den här. Förresten, jag älskar kurviga kvinnor ;)
  • Mysigast
    Anonym (mepetite) skrev 2013-09-16 10:58:15 följande:

God morgon!
    Hej vackra :)
  • Anton Chigurh
    Trialanderror skrev 2013-09-17 00:30:21 följande:

Yes mer gravida!
    Så länge det inte är bilder som är stulna fån The Wolrd Wide Web

Vilket är fallet med bilden ovan. Även om den må vara hur vacker som helst
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FjärilVingad73
    Nyfiken gul skrev 2013-09-16 19:59:39 följande:
    Ces´t moi! 
    Börjar gilla din garderob mer och mer, NG! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!