• La Chica

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 17:28:16 följande:
    YES!! OskyldigFlört
    Movit skrev 2014-01-13 17:28:36 följande:

Vad härligt det kan bli...Oskyldig

Wiiee!SkämsOskyldig
  • La Chica
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-13 19:25:03 följande:
    Ensam, Ensam, Ensam...Flört Så snygg du är kvinna!
  • La Chica
    Nea88 skrev 2014-01-13 19:38:12 följande:
    Men vad alla är snälla <3 tusen tack! Jo men ca 15 kg skulle allt behövas bort, men då ska man orka också, tittar hellre på en bra film än springer i skogen
    Du är jättefin som du är tycker jagGlad 

Jag behöver också gå ner en del...och...jag föredrar en film alla dagar i veckan så du är verkligen inte ensamFlört

Men tyvärr är det inte lika lätt och slappt att gå ner i vikt som det är att gå upp i vikt...Drömmer
  • La Chica
    Nea88 skrev 2014-01-13 19:45:37 följande:
    Åh tack vad snäll du är
    Har du också bilder i tråden jag kan se?
    Ja det är otroligt mycket lättare att gå upp i vikt tyvärr har varit otroligt smal på gränsen till undernärd och var inte nöjd då heller så frågan är om jag någonsin blir det..?
    Förstår vad du menar. Jag har varit i samma sits och har aldrig varit nöjd med mig själv någonsin. Jag tror man måste lyssna lite på vad andra säger runtom också och verkligen tro på det också¨. Alla människor är vackra oavsett vikt etc. För att man ska bli nöjd så måste man nog vara snäll mot sig själv också och inte vara självkritisk hur jobbigt det än kan vara att sluta. Man får ta babysteps. Man får börja tänka "Jag ÄR fin och jag duger!"

Jag hoppas att du lyckas med det du vill, men kom ihåg, att jag och många andra redan tycker att du är finGlad{#emotions_dlg.flower}

Jag har några bilder...men inte så mycket helkropp, då jag har stora komplex där nuSkäms
  • La Chica

Slänger dock upp en repris på den senaste "helkroppsbild" jag togSkäms

Som sagt...en hel del kilon kvar att ta itu med....Obestämd
  • La Chica
    Movit skrev 2014-01-13 21:02:07 följande:
    Helt makalöst fantastisk
    TackOskyldigSolig
    Krisuboy75 skrev 2014-01-13 21:11:32 följande:
    Jag efterlyste närbild för några kvällar sen och där kom den, tack =). Tack för varningen, man känner sig varm när man ser den

Tack självFlört
    Nymulen skrev 2014-01-13 21:16:51 följande:

O la la gillar
    TackSkrattande{#emotions_dlg.flower}
  • La Chica
    NyttNamn skrev 2014-01-13 22:08:29 följande:

Satan vad snyggt! 
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-14 17:40:01 följande:
    Kan säga det är ingen i Kungahuset (men Prins Carl-Philip... nej Gråter), det är inte Jon Bon Jovi ej heller Magnus Härenstam.

NU har ni fått tillräckligt med ledtrådar Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Skjortan och klockan får mig att tänka på Martin TimellFlört
Svar på tråden Helkroppstråden