• La Chica

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-19 13:19:04 följande:
    Bra där Chica, bara borsta av sig ... du är inte bara söt utan väldigt klok också och vad ett anonymt pucko tycker/skriver biter inte... Man blir ju mest bara mörkrädd på alla elakheter Kräks

Kram på dig Hjärta
    Tack!Hjärta Kram på dig med{#emotions_dlg.flower}

Blir bara så irriterad av att det finns såna idioter som ska trycka ner flertalet människor här. 
    Att de ens kan kalla sig för vuxna människor är bara tragiskt.

Är det då så konstigt att mobbingen aldrig tycks försvinna? 
  • La Chica
    Anton Chigurh skrev 2014-01-19 13:32:27 följande:
    Håller med dig, Blondie, jag undrar seriöst vad som driver kräkmedlen här i tråden till att vara genuint elaka mot för dom totalt okända människor, dom kan omöjligt vara friska, nåt jävla fel i kålroten lider dom definitivt av, att vara elak bara för att...då är du fanimej pantad på riktigt. 

...och Chica Hjärta..du är nåt in i helsike grann, du är riktigt jävla vacker, att du ser ung ut kommer du tacka din lyckliga stjärna för längre fram i livet, det är nåt som många kvinnor skulle gå över lik för att få. Ett ungt utseende. Att sen ett kräkmedel försöker använda det mot dig, det visar bara på en enda sak, att vederbörande ÄR just ett kräkmedel. Och kräkmedel.....dom har lägre status än en fästing, och ohyra av det slaget mosar jag omedelbart när jag ser en. 

Ha en för jävla skön söndag, Blondie och Chica...Solig
    Blir alltid på så glatt, leende humör när jag läser dina fina OCH roliga ord, Anton. Tack så mycket!!!Hjärta
    Hoppas på att din söndag blir lika skönSolig{#emotions_dlg.flower}

• La Chica

God morgon tråden! Härinne var det livat ser jagFlört 

• La Chica
    Mattias39 skrev 2014-01-20 07:49:12 följande:

God morgon LC...!
    Har inte varit inne på hela helgen, men det var kul att läsa ikapp...vilka härliga,fantastiska bilder det kommit
    God morgon Mattias!Solig

Det har inte jag heller varit, förutom ett undantag igår. Lite måste man ju glutta i trådenOskyldig
  • La Chica

Dags att koka kaffe! Lär behövasFlört

Size doesn't define your beauty.
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-21 07:30:21 följande:

Lunchdate idag... svart/turkost? Oskyldig
    Oh, jag vill, jag vill!Skäms

Så SNYGG{#emotions_dlg.flower}
  • La Chica
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Inte du också Gråter Kommer sakna dig Ensam!! Förstår precis vad du menar däremot, har också mått dålig i perioder, så jag lyssnar gärna. {#emotions_dlg.flower}
    Min inbox är alltid öppen!
  • La Chica
    Snuffy01 skrev 2014-01-21 14:45:37 följande:
    Mjukstartar lite :P

Det var snarare för mycket än för lite....
  • La Chica
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-21 16:13:50 följande:

en som längtar till sommaren! Glad
    Det gör jag med! Fin bildGlad
Svar på tråden Helkroppstråden