Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:19:53 följande:

Hade bara fattats att du skrivit "read my lips" under den bilden så hade jag varit säker på att jag inte hallucinerade när jag ser dem röra på sig....
  • LostInTranslation
    mepetite skrev 2014-03-11 16:28:58 följande:
    [quote=72727776][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:[/quote-nick][/quote]
    Tror jag har anledning att säga tack där Petite.... Citeringen blev konstig men jag väljer att känna mig träffad!! Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:33:39 följande:
    Hahahah...va?? 
    Ja vadå??  Var det inte en lika trevlig åktur för dig som det var för mig?? Eller är det jag som inte kan skilja mellan fantasi och verklighet igen?? Drömmer så mycket nu på äldre dar...
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:36:24 följande:
    Tack så mycket Kyss
    Read my lips!! CoolTyst

{#emotions_dlg.djavulsk} Mmmm ser bara en sak framför mig nu.... Read my dirty little mind...
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 08:54:04 följande:

Fan K2!! I'm in love!
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 09:17:51 följande:
    Skäms Är nog bara en liten tillfällig förvirring OskyldigTungan ute
    Inte säker på det. Känner mig ovanligt skärpt idag måste jag säga. Din rumpa hade avsevärt mycket snabbare effekt än mitt morgonkaffe. Dessutom gav den en väldigt skön upplyftande känsla som inte någon av alla kaffeblandningar jag testat lyckats åstadkomma. Och detta bara av att se en bild på din bakdel... Tror du sitter på en guldgruva tjejen!!
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 09:26:04 följande:
    Hahaha...har du också fått tillfällig förvirring?! Skäms
    Den med starkast nypor, får klämma mest CoolDrömmer
    Ja det var ju ett smart sätt att säkerställa att du får en rejäl om gång om du skulle stöta på någon av oss ... Du är inte så feg av dig och väldigt tydlig med vad du gillar. Tur du har svarta byxor annars hade det nog lyst rött genom dem när jag är klar med dig.... Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 09:56:59 följande:
    Tack så mycket,  blir lite smickrad Skäms Kyss
    Vill också ha en skön upplyftande känsla, eller vad man nu säger som tjej Cool 
    Skulle vara trevligt med en bild med bara slips och bälte TystDrömmer
    Hmmm det var värsta specialbeställningen det. Du får nöja dig med detta så länge. Vet inte om jag är så snygg i bara slips och bälte

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 10:06:33 följande:
    Ååå...en massör DrömmerDrömmer
    Är bara ärlig med vad jag vill ha, bättre så än att det blir frågetecken mitt i allt Drömmer

Japp, det är väldigt gulligt av dig att dela med dig och vara tydlig Flört. Är det möjligen så att du är den unga välartade och eleganta kvinnan som förvandlas till en ohämmad slampa i sängen, som dessutom drömmer om att hitta den genuina gentlemannen som blir ett brutalt, hårdhänt vilddjur när dörren har stängts...??
  • LostInTranslation

Dusch.... Lärde mig igår vad det betydde....

En vanlig jäkla kyss är inte helt fel det heller. Det här klippet var väldigt inspirerande...

• LostInTranslation
    La Chica skrev 2014-03-12 10:53:05 följande:
    Damn! Ramlar av sängen... *dreglar*
    Akta huvudet!! Bättre att du håller dig i sängen om den bilden hade sån stor inverkan tycker jag
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:03:43 följande:
    Hahaha...det funkar det med Kyss väldigt mysigt är det iallafall Flört
    Ja...verkligen!! Att det blir en sån kemi första gången två personer träffas när de vet att de skall kyssa varandra ... Sexigt!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 11:05:37 följande:
    Jösses..... detta satte fart på fantasierna!
    Härligt Ensam!! Kan avslöja att min dag började med att kolla vad som hände i den här tråden igårkväll. Såg en hel del fint som även satte fart på mina fantasier!... Du är grymt snygg, men det visste du ju redan att jag tycker. Kyss

Svar på tråden Helkroppstråden