Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

La Chica skrev 2014-03-12 11:25:05 följande:
    Huvudet klarade sig Glad Däremot fick rumpan sig en liten smällFlört
    Låter bra! Rumpor verkar ju vara gjorda för att tåla en del har jag hört.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:13:24 följande:
    Ramlar av sängen!! Haha, jag ramla in i duschen! Tror lost får varenda kvinna att tappa fotfästet Cool
    Hmmm.... jag vet inte hur jag skall förhålla mig till det här. Men jag tycker effekten är rätt häftig. Hade gärna bevittnat den mer på nära håll dock för att få koll på om den verkligen är helt äkta. Det kan ju vara så att ni gått ihop för att egoboosta mig av rent medlidande...
    La Chica skrev 2014-03-12 11:20:47 följande:
    Tror han är väldigt medveten om det också Flört
    Jag är inte särskilt receptiv om jag skall vara ärlig. Tror faktiskt det krävs att jag får trosor slängda efter mig för att jag verkligen skall koppla budskapet... Oskyldig

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:29:38 följande:
    Eh...

Hahahaha
    I'm up for it anytime baby....Oskyldig Bara du nämner din rumpa i en mening så har du mig på din sida... Utnyttja inte detta på oetiska sätt nu!
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-03-12 11:43:05 följande:
    Undertill idag...
    Alltid lika elegant och stilfull!! Du är en sån läckerbit Dress...Alltid snyggaste karamellpapperet på den pralinen haha....
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:58:17 följande:
    Rump rump rummmmmmmmmmmmmp 

God Damn!! Du verkar veta hur man utnyttjar en mans svaga punkter!!

Var det något sådant här du hade tänkt dig förut???

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 12:17:45 följande:
    Hell yeah!!
    Men av med skjortan Cool
    Herregud!! Vissa är tydligen aldrig nöjda.... Demon
    Dress skrev 2014-03-12 12:20:20 följande:
    Whoosh!!! Hett, hett! Tungan ute
    Tack snygging!! Kyss
  • LostInTranslation

Efter det här står du i skuld K2!! Mycket stor skuld! 

Är du bra på att svanka förresten?

• LostInTranslation
    Dress skrev 2014-03-12 12:44:24 följande:
    Mycket bra gjort av K2!
    Herregud LIT, vad sexig du är!!!
    Tungan hänger typ vid knävecken här Tungan ute
    Tack snygging, den där tungan hade kunnat göra nytta istället för att kladda ner dina lår!! Tycker det börjar låta som att även du börjar glida över på skuldkontot här... Oskyldig Det är ju så mycket roligare när det är drag i tråden och vad du än gör så blir det ju snyggt så.... 
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 12:56:08 följande:
    Precis så där...riktigt sexigt!Oskyldig
    Gör jag?? Hur menar du nu? Cool
    Finns en svank bild ute här!! 
    Det finns två bilder på mig och en slips... Svankbilder kan man inte se för många av sexy!!
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 13:00:03 följande:
    Hahaha...
    *viskar* vet precis hur jag lindar nån runt mitt lillfinger, säg inget till lost bara Flört Tungan ute
    Slipsen är ju bara såååå fucktastic 
    Ibland är det väldigt trevligt att låta någon tro att de sätter agendan... Vem var det som pratade om det häromdagen förresten....

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 13:02:11 följande:
    Dags att bli modell! 
    Nja, jag är ju redan amatörmodell här i tråden. Räcker gott för mig. Tycker du jag är bra på det här så skulle du bara veta hur bra jag är på det som drar in min brödföda.....
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 13:19:09 följande:
    Klart det ska vara jämnt Flört

Mmmm den bilden väcker tankar... Önskar jag kunde gjort en liten åkning med kameran! Hett!!
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 13:19:58 följande:
    Är du strippa? FörvånadTungan uteDrömmer
    Nej jag är inte strippa. Obducent hahaha Död... Ursäkta min bisarra humor. Jag kommer inte säga vad jag är här, men det är inget spännande alls, förmodligen inget som skulle få det att pirra till lite extra i din kropp och inget som du skulle ha nytta av i vardagen. Men allt beror ju på läggning.

Jag har erbjudit poolskötartjänster till en annan person här inne, så vi kan säga att jag är poolskötare. Lämnar inte ett endaste litet barr åt slumpen. Så om du vill att jag ser över din våta plaskdamm så lovar jag att du kommer bli helt nöjd. Satisfaction guaranteed. Jobbar även med badkar och duschkabiner om du inte har någon pool.
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 13:21:28 följande:
    Hahahaha...och hur var det egentligen?  Att låta nån tro? Tungan ute
    Jag har alltid haft förmågan att lära av de bästa... Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden