-
Ja men jag vet inte vart jag ska!!Smastor skrev 2016-02-09 22:29:46 följande:Du skulle ju komma och stoppa om den ;)
-
Bra! Det kan behövas mitt lokalsinne är kasst!!
Smastor skrev 2016-02-09 23:07:25 följande:Ska försöka rita en karta :D
-
Nej raka inte av dig skägget!! Även om en mjuk len kind är väldigt väldigt mysigt att smeka å kyssa så är ett snyggt skägg även det grymt sexigt ! På dej har jag fått för mig att det ska vara en skäggig kind...
Smastor skrev 2016-02-10 06:11:27 följande:Tror nog jag har lite svårt att skilja mig.. Får bli en ansning iallafall tror jag :p
-
Någon mer än jag som är frusen i kväll? Humm jag tror jag tar en varm dusch å en värmepåse med i sängen å läser lite...
-
Den där rumpan är verkligen något att hålla runt å klappa på å...,,,
Dasen skrev 2016-02-11 09:30:23 följande:Godmorgon....dags för en dusch
-
Du är ju grymt snygg som vanligt!! Kanske borde jag köpa mig lite nya snygga underkläder till mig själv på alla hjärtans dag.. För jag lär ju inte få några av någon annan så jag kan ta lika snygga rumpbilder som du din fräckis...
Anonym (Quexet) skrev 2016-02-11 10:11:39 följande: -
Kära söta fina du!! Jag tror att jag måste komma på besök å på något sätt banka om lite vett i din skalle från en kvinna till en annan.. Du behöver ju inte göra ett enda dugg! Det räcker fint att du är du å ingen annan på så vis är du sexig vacker underbar fantastisk å massor med andra adjektiv... Du ska inte vara så hård mot dig själv... Kram på dej!! Å ursäkta att jag la mig i kunde bara inte låta bli...
justme79 skrev 2016-02-12 15:43:20 följande:Ha ha ja eller hur! Vi får väl helt enkelt komma överens att vi tycker olika. Vet liksom inte hur jag ska göra för att vara sexig...
-
Det är ju just det! Du behöver inte göra något!! Jag å många med mig både här å där tycker då är ur läcker å dö sexig!! Samma sak för mig jag har ingen aning om hur man gör för att vara sexig alls har aldrig fattat grejen vad det är som grabbarna ser.., har kommit fram till att det är just det som är grejen man bara är... Så löser sig resten själv ska du se om man är en härlig fantastisk människa!!justme79 skrev 2016-02-12 19:26:10 följande:Smastor skrev 2016-02-12 19:08:45 följande:Ne men jag är inte så hård mot mig själv längre! Jag gillar absolut min kropp och hur jag ser ut nu. Jobbade hårt där ett tag och blev mer och mer nöjd med mig själv. Har en bit kvar till mitt mål men tänker ofta att fasen jag är rätt snygg ändå! Men just det där med att vara sexig tycker jag är svårt. Fast det gör mig inget. Fanns många andra som gör det så mycket bättre än mig. So what! Jag har andra kvaliteter!
Vi lägger upp henne på knät och ger henne en riktig omgång för dom här dumheterna... lär hon sig nog :)
-
Blått är flott... Eller hur?
-
Men gud vilken härlig karl!! Hej på dej du!!
Zack skrev 2016-02-13 13:08:21 följande:G'day folks!