-
Tack gulliga du... Märkligt det här med vackra ord å gulliga komplimanger det vänjer jag mig aldrig vid...Anonym (Stallion) skrev 2016-03-01 20:21:01 följande:Så underbart vacker du är
-
Hihi!! Underbart!! Lätta på trycket du!! Så kan du jobba vidare sedan!Anonym (Stallion) skrev 2016-03-01 20:22:51 följande:stå här på jobbet med en stenhård... måste lätta på trycket..nuuu
-
Ska jag låta bli att posta fler bilder så du kan jobba lättare.. ?Anonym (Stallion) skrev 2016-03-01 20:29:56 följande:de är så svårt när man alltid blir påmind av in vackra kropp
-
Haha oups allvarliga saker nä det är ju inte bra alls...rob78 skrev 2016-03-01 21:27:33 följande:Nu tycker jag inte vi ska hota med allvarliga saker.
Vi vill inte gå miste om dig vet du ;) -
Tack det var fint sagt!
pratsam73 skrev 2016-03-01 21:55:19 följande:Svårt att inte ge komplimanger till något så vackert????
-
Garanterat kommer du få se mer av mig! Å du fina ord är gulligt å det kan man aldrig få för mycket av..pratsam73 skrev 2016-03-01 22:49:12 följande:Det är jag som ska tacka för att du förgyller sidan här. (Hoppas att få se mer av dig ;) )
-
Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...
-
rob78 skrev 2016-03-02 12:23:21 följande:
Duscha länge och varmt är ju underbart.
Byter gärna ut din han och tvålar in dina härliga bröst.
Såå härligt att få tvåla in en kvinnokropp ju ;)
Värme å gemenskap är det bästa som finns! Att vara naken framför någon är ju väldigt intimt.. Att kunna släppa guarden å bara njuta av någonannans beröring mot sin nakna hud det är speciellt... Att njuta tillsammans i en dusch ja absolut!!Anonym (Watermelon) skrev 2016-03-02 12:57:58 följande:Vill vara med o tvåla in din härliga kropp
Härligt härligt!! Att förgylla dagarna för andra är ett av många missions jag har här i livet, så bra att det funkar här oxå!! Vanligtvis brukar jag ha kläder på mig...pratsam73 skrev 2016-03-02 13:27:31 följande:Du fortsätter att förgylla dagarna för mig. Keep up the work ;)
Men visst är det bästa sättet att duscha på!! Äntligen någon som förstår mig!! Det ska vara skållhett!! Å tack förresten... Snygg, ja kanske det är ju så här jag ser ut...blixtmannen skrev 2016-03-02 14:37:48 följande:På gränsen till att bränna sej är bäst. Så snygg du är. Mums
-
Visst är det ju fantastiskt härligt att vi alla är olika på så många sätt men ändå är underbara i våra egna personligheter... Jag vet att det är viktigt att få vara just sig oavsett hur det nu är! Så bara så du vet just dessa ord gör mig väldig glad!!2meter skrev 2016-03-02 16:57:00 följande:Fröken Maria skrev 2016-03-02 12:07:18 följande:Helt underbart att se två så helt olika underbara kroppar och gå igång på båda, vad vore livet utan er underbara kvinnor. TACK
Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...
-
Nu ska iaf jag göra mig klar för dagens alla små å stora göromål... Vad som händer jo jag har en plan men det ätningen säkert alls att det blir så...