• Anonym (KMP)

Helkroppstråden

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-21 21:33:38 följande:

Så sant så sant, dock vill jag upplysa att jag inte brukar förlöjliga människor när målet är att söka relationer, samt att jag blivit illa behandlad för mitt yttre och ursprung, långt innan jag visste vad relationer var för något.

Det är ett under (dåligt kanske) att jag ens är i livet, liksom vad kämpar jag för? Borde redan se mitt öde var skrivet för länge sedan, det gör så ont varje gång som man inser att det spelar ingen roll hur mycket jag tror och tycker om mig, för att det behövs två för det ska bli kärlek.
    Jaså, du brukar inte förlöjliga människor när du söker relationer...Det var ju bra !. Fast jag tycker nog du kunde skippa det där med att förlöjliga människor helt och hållet, även när du inte söker relationer.
    Det är tråkigt att du mår dåligt, men det hjälper dig nog knappast att spy galla över oss som lägger upp bilder i helkroppstråden...Vi vill varken dig eller andra människor illa.
  • Anonym (man 2)
    NyttNamn skrev 2013-09-20 10:01:28 följande:

WOW! Glad
  • carlf
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 07:45:13 följande:

Trevlig söndag på er snyggingar Flört!!
    helt otroligt läckert. haha, ja det hjälper inte mitt morgonstånd att lägga sig precis;)
  • Morriiss
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 07:45:13 följande:

Trevlig söndag på er snyggingar Flört!!
    Blir glad varje gång man får en skymt av dig... För då vet jag att du inte slutat smyga omkring här härlig morronbild
  • Morriiss
    posa skrev 2013-09-21 22:18:32 följande:

God kväll! smile1.gif
    Sen trevligt ut.. Inbjudande
  • Anonym (Zoo)
    carlf skrev 2013-09-22 07:50:33 följande:
    helt otroligt läckert. haha, ja det hjälper inte mitt morgonstånd att lägga sig precis;)

Inte Drömmer??
    Morriiss skrev 2013-09-22 07:51:28 följande:
    Blir glad varje gång man får en skymt av dig... För då vet jag att du inte slutat smyga omkring här härlig morronbild
    Och jag som verkligen försökte "kamouflera" mig SkrikandesFlört.
  • carlf
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 08:11:49 följande:

Inte Drömmer??
    Du är verkligen vacker, ja o jag får nog säga sexig också utan det låter fel va?
     Haha, ja så det är inte konstigt min kropp reagerar som den gör.

• Morriiss
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 08:11:49 följande:

Inte Drömmer??
    Och jag som verkligen försökte "kamouflera" mig SkrikandesFlört.
    Med... Zoo-tema haha
    Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • Anonym (Zoo)
    carlf skrev 2013-09-22 08:16:55 följande:
    Du är verkligen vacker, ja o jag får nog säga sexig också utan det låter fel va?
     Haha, ja så det är inte konstigt min kropp reagerar som den gör.

Det har väl aldrig varit förbjudet med ordet "sexig" i denna tråd tidigare Obestämd?
    Kul att kunna väcka dig ordentligt iaf Skrattande!
    Morriiss skrev 2013-09-22 08:16:56 följande:
    Med... Zoo-tema haha
    Haha ja visst vet du Tyst!