• Anonym (inte mig)

Helkroppstråden

Anonym (KMP) skrev 2013-09-20 23:27:12 följande:

Jag tror att du skulle lyckas bättre med dina relationer om du inte inleder med att förlöjliga människor. Det går sällan hem ! Var dig själv i stället. (Utan att trycka ner och förlöjliga andra) kram

Så sant så sant, dock vill jag upplysa att jag inte brukar förlöjliga människor när målet är att söka relationer, samt att jag blivit illa behandlad för mitt yttre och ursprung, långt innan jag visste vad relationer var för något.

Det är ett under (dåligt kanske) att jag ens är i livet, liksom vad kämpar jag för? Borde redan se mitt öde var skrivet för länge sedan, det gör så ont varje gång som man inser att det spelar ingen roll hur mycket jag tror och tycker om mig, för att det behövs två för det ska bli kärlek.
  • småsugen
    Nyfiken gul skrev 2013-09-21 20:03:53 följande:
    Me... igen....  

Mycket kvinnlig och fin *gillar*
  • Anonym (ops)
    Anonym (mepetite) skrev 2013-09-21 21:51:23 följande:

en sommarbild

nice
  • Hotrod
    Anonym (mepetite) skrev 2013-09-21 21:51:23 följande:

en sommarbild

olala...Drömmer
    Burnout
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-21 17:27:03 följande:
    Du, KMP, är helt utan konkurrens den snyggaste, vackraste kvinna jag sett. Och jag har sett en hel del. Ingen kommer i närheten av dig. Jag brukar inte rangordna kvinnor jag kommenterar, men i detta fall gör jag det. Ser jag en kvinna som är så elegant, så vacker, så sexig och så sensuell som ingen annan. Då tänker jag fanimej tala om det för hela världen. 

Så det så.

Fan vilken kvinna du är. Du har allt en man kan önska sig av en kvinna. Allt.

Puss, //Anton.

Du får varenda cell i kroppen att glöda...Om du bara visste... Hjärta ( ... fast det kanske du vet Flört )
    PussKyss