• SivSavant

Helkroppstråden

Tjusiga bilder. 
    Betyder detta att samtliga publicerade bilder -i forumsdelen- får användas av vem som helst efter att man tagit del av dem?

Det krävs inte mycket av en tjej för att bli mamma, men det krävs en riktig kvinna för att vara en moder.
  • Pentra
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-12-24 02:53:48 följande:
    Antons rumpa på fältet är en perfekt januaribild till en kalender. Sen har vi alla andra fantastiska bidrag....årets månader räcker ju inte till. Måste bli en veckokalender. Borde väl gå att göra en med alla snygga rumpor, sälja och ge pengarna till t ex BRIS..? Eller Stadsmissionen? Eller är jag ute på hal is nu? Hur som helst. God Jul på Er alla som får en att dra på smilbandet varje dag. Ta hand om Er och varandra.

"Familjelivs Veckokalender", till välgörenhet! Vilken härligt underbar idé! Jag hade köpt den direkt! God Jul, Pentra
  • EmSaH

Jag är en av de anonyma i tråden. Säger inte vilken dock är inne från mobilen nu så kan inte vara anonym. Men jag ville ändå önska alla fina här inne en riktigt god jul!!

• Anonym

Är det bara jag som längtar till ikväll när alla heta raffset alla har fått skall provas och bilderna ut i tråden

• Farau
    Anton Chigurh skrev 2012-12-24 10:43:18 följande:
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Instämmer !!
  • Pentra
    Anonym skrev 2012-12-24 10:21:02 följande:
    Är det bara jag som längtar till ikväll när alla heta raffset alla har fått skall provas och bilderna ut i tråden

Nej...
  • WhoamI
    EmSaH skrev 2012-12-24 10:17:32 följande:
    Jag är en av de anonyma i tråden. Säger inte vilken dock är inne från mobilen nu så kan inte vara anonym. Men jag ville ändå önska alla fina här inne en riktigt god jul!!

Om du inte använder appen utan ist använder dig av mobilsajten, m.familjeliv.se, så kan du vara anonym från mobilen.
  • Anonym (hejhej)

Vågar man lägga ut en bild nu när tråden börjat dö ut lite tro? :P

Svar på tråden Helkroppstråden