• Mr Espresso

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-24 23:58:17 följande:
    Ett gott förslag, Mr Presso, speciellt som jag ser dig som en makalöst trevlig, snäll och gemytlig människa, ett gott exempel på hur en man man är när han är som bäst, men jag  har för avsikt att stå som egenmäktig ägare till fastigheten, och med tanke på pengarna jag kommer kosta på helrenoveringen jag nämnde tidigare så tror jag det är bäst för alla parter om jag löser in huset själv. 

Jag kan dock tänka mig att hyra ut min trivsel-inrättning efter genomförd renovering, räkna med en förhållandevis hög hyra, Mr Presso, med tanke på att jag kommer ha stora utgifter för nämnda renovering, men det kommer vara värt det. En hög hyra tyder på hög kvalité.

Hyran kommer sättas per timme, som sig bör vid denna typen av facititeter. 
    Antinio, min käre gentlemannabroder! De orden du skrev om mig stämmer ju i allra högsta grad in på dig med och det vet du.
    Men affärer är affärer och att hyra saker har aldrig varit något för mig eftersom jag vill äga fina saker. Så det enda vi kan hoppas på är ju att Haskel masar sig fram ur snöhögen och ser till att denna affär får ett vettigt slut Tomte 
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-25 00:11:07 följande:

Härligt!
    Det gläder mig, Pentra,Hjärtadet gläder mig mycket, att du tycks vara nöjd med motivet på bilden. 

Tackar så väldans..... shiny.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-25 00:19:39 följande:
    Antinio, min käre gentlemannabroder! De orden du skrev om mig stämmer ju i allra högsta grad in på dig med och det vet du.
    Men affärer är affärer och att hyra saker har aldrig varit något för mig eftersom jag vill äga fina saker. Så det enda vi kan hoppas på är ju att Haskel masar sig fram ur snöhögen och ser till att denna affär får ett vettigt slut Tomte 
    Ingen hade varit lyckligare än jag.......!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Nakenfis)
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 20:32:48 följande:
    Ja egentligen är det ju inte farligare än att visa sig i bikini men ändåå...

Jag fullkomligt älskar dina höfter och platta mage. Julgodis är vad det är!
  • Pentra
    100kgpappa skrev 2012-12-23 03:01:23 följande:
    Blev en bild på överkroppen iallafall...
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...

Mmm... Ögongodis... Gillar...
  • Petrol

Oj, här har det trillat in ett par julklappar under dagen ser jag.

Jag måste ha varit vansinnigt snäll i år:)

• Priapus
    Pentra skrev 2012-12-22 14:12:25 följande:

Jag tog mig friheten att gå klädd så här på jobbet, under arbetskläderna, för någon vecka sedan... Gillar att förgylla min dag sådär lite lagom ibl, även om ingen annan vet...

/Pentra
    ögongodis för mig.... Puss
  • Pentra
    Priapus skrev 2012-12-25 00:54:12 följande:
    ögongodis för mig.... Puss

Oh, tack! Vilken komplimang!
  • Anton Chigurh

Nu tycker jag ni har legat av er, gott folk, se nu för helvete till å få fart på tråden igen. jävla upptagna är ni inte...

Bilder tack !!!!!!! 

• Anonym (Redan varit med)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-25 11:12:25 följande:
    Nu tycker jag ni har legat av er, gott folk, se nu för helvete till å få fart på tråden igen. Så jävla upptagna är ni inte...

Bilder tack !!!!!!! 

Tja.. Om man inte Fröken Sverige- figur så får man ju högst en klapp på huvudet här inne så jag känner mig inte manad att lägga ut något mer

Men många vackra kvinnor finns det och stiliga karlar!
Svar på tråden Helkroppstråden