• Fenina

Helkroppstråden

Det är alltid kul att höra att man ser yngre ut tycker jag. Men jag vet inte om det är särskilt "feel-good" att kasta ur sig att någon ser ut som en 11-åring.

Det där med kurvorna håller jag dock med om

Johanna6 skrev 2013-11-17 18:43:32 följande:
    What? Är det där en 24-åring? Ser ju ut som 11?

• Fenina

Skit i folks kommentarer. Du ser ung ut på bilden men inte som en elva åring. Ibland uttrycker folk sig klumpigt. Tänk på alla positiva du fått istället. Det är en frivillig tråd så du slutar posta när du vill, men sluta då för att du vill och inte för att någon trampar dig på tårna!

Matildet Nära-döden-upplevelse på bussen. Kul. skrev 2013-11-17 18:57:03 följande:
    Så kände man sig förolämpad då. 

Tack och hej. Tack så jävla mycket förresten.  

• Fenina

Har samma problem. Glömmer jag att sminka mig så får jag alltid visa leg på cigg. Ölen har jag löst med att nästan alltid gå till samma ställe. Och då e jag ändå 28.

Men men, håller det i sig är man ju en fräsch 50-åring

Matildet skrev 2013-11-17 19:14:23 följande:
    Och då är ändå den där bilden bara några veckor gammal. Men som sagt, jag vet att jag ser ung ut. Jag kommer aldrig in på Systembolaget/Krogen utan legitimation, så glömmer jag det är min roliga kväll alltid förstörd

Får aldrig köpa lotter utan att visa legitimation heller. När jag frågar hur gammal jag ser ut. säger folk ofta 16, 17 och 18. Helt sjukt....

• Fenina

Jag hade tagit leg på dig utan att tveka, kanske mest för att lista ut ditt namn.... ;)

Hotrod skrev 2013-11-17 19:28:37 följande:
    Hehe.. Fick visa leg på systemet förra året...jättekul   (var 39 då)

• Fenina

Äsch. Jag gillar snoppar, men alla känner sig inte helt bekväma med det. Ta bort bilden från ditt galleri så försvinner den snart från tråden. And just so you know, den såg trevlig ut :)

swed38gbg skrev 2013-11-17 20:28:02 följande:
    Jaha, det var absolut inte meningen att någon skulle tycka det var "jobbigt".

Hur tar man bort ett inlägg i denna tråden då?

Men samtidigt heter det ju "helkroppstråd"...?!

• Fenina

Och förlåt, men det där är andra gången du uttrycker di obetänksamt om andra människors bilder på bara någon timme. Hade du velat att jag uschade mig över bilder på dig? Vad är problemet med att låta en feel good tråd vara just det!?

Johanna6 skrev 2013-11-17 20:27:57 följande:
    Håller med, usch.

• Fenina
    justnextdoor skrev 2013-11-18 20:24:40 följande:
    Mums!! Skicka hit den! Ser väldigt inbjudande ut!
    Fotot eller äkta varan? Får jag följa med på köpet?
    jimmy6601 skrev 2013-11-18 20:26:01 följande:
    fint Flört
    swed38gbg skrev 2013-11-18 20:28:24 följande:
    Härlig närbild...mmm..väldigt inbjudande
    . tänk om det ändå hade varit ok att visa lite kön i tråden också...grrr ;)
    Tack så mycket Glad

Ja visst är det väl lite synd... Skäms

• Fenina

Tack alla godingar! Svårt att svara alla eftersom jag sitter på mobilen, men ni gör min dag, varenda en av er! Kyss

• Fenina
    justnextdoor skrev 2013-11-19 08:31:55 följande:
    Tittut! Dags att dra till träningen!
    Jag har ett gym här!!! Komsi!!!
Svar på tråden Helkroppstråden