Helkroppstråden
Det är alltid kul att höra att man ser yngre ut tycker jag. Men jag vet inte om det är särskilt "feel-good" att kasta ur sig att någon ser ut som en 11-åring.
Det där med kurvorna håller jag dock med om ![]()
Det är alltid kul att höra att man ser yngre ut tycker jag. Men jag vet inte om det är särskilt "feel-good" att kasta ur sig att någon ser ut som en 11-åring.
Det där med kurvorna håller jag dock med om ![]()
Skit i folks kommentarer. Du ser ung ut på bilden men inte som en elva åring. Ibland uttrycker folk sig klumpigt. Tänk på alla positiva du fått istället. Det är en frivillig tråd så du slutar posta när du vill, men sluta då för att du vill och inte för att någon trampar dig på tårna!
Har samma problem. Glömmer jag att sminka mig så får jag alltid visa leg på cigg. Ölen har jag löst med att nästan alltid gå till samma ställe. Och då e jag ändå 28.
Men men, håller det i sig är man ju en fräsch 50-åring ![]()
Jag hade tagit leg på dig utan att tveka, kanske mest för att lista ut ditt namn.... ;)
Äsch. Jag gillar snoppar, men alla känner sig inte helt bekväma med det. Ta bort bilden från ditt galleri så försvinner den snart från tråden. And just so you know, den såg trevlig ut :)
Och förlåt, men det där är andra gången du uttrycker di obetänksamt om andra människors bilder på bara någon timme. Hade du velat att jag uschade mig över bilder på dig? Vad är problemet med att låta en feel good tråd vara just det!?

Tack alla godingar! Svårt att svara alla eftersom jag sitter på mobilen, men ni gör min dag, varenda en av er!