• Fenina

Helkroppstråden

celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:

Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?
    Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.
    Du, det finns inget som är äckligt med dina bröst. Själv är jag storbystad och trivs i det eftersom det blivit en del av mitt "jag", men det har funnits tider då jag villigt förändrat de för att de skulle bli mer som dina, stunder som jag gärna skulle vilja att de bestod av saltvatten istället. Dina bröst är vackra, naturliga, och ingenting som du hade behövt dölja.

Det SU2 gör är fruktansvärt fult - det är en stor skillnad på att inte ha varje mans drömbröst och att en man skulle äcklas av de. Fördelen med olika smak är att det då innebär att olikheterna passar för alla - för någon mer än för andra. Därifrån till att vara äcklande är två så skilda saker att det finns inte. För övrigt verkar du vara en helgo tjej, och bröst är mer än bröst, de är också vem de sitter på. Med andra ord har du helgoa bröst.
  • Fenina
    straight arrow skrev 2013-12-03 07:44:36 följande:
    god morgon, vänder baksidan till idag...
    och mumsig är den! Skål
  • Fenina
    Sugen01 skrev 2013-12-10 19:29:13 följande:
    [quote=71915764][quote-nick]Fenina skrev 2013-12-10 19:27:48 följande:[/quote-nick][/quote] Snygg klyka
    Tack!
    engdahl skrev 2013-12-10 19:31:53 följande:
    Nu börjar det verkligen likna något. Du har en hylla värdig en renässanskvinna - så fyllig och svällande att man jan ställa en kandelaber på bysten utan att spilla stearin...

Snygg kjol med lagom längd till ett par läckra ben också...
    Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. 
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 19:29:52 följande:
    Kanske dockans efterträdare? Visa lite mer!
    Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

• Fenina
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:37:23 följande:
    Har saknat dig sexy {#emotions_dlg.flower}!!!
    Men jag är ju här inne och spanar titt som tätt. Jag ser ju hur fint du håller ställningen! Kyss
  • Fenina
    engdahl skrev 2013-12-10 19:48:09 följande:
    Tack!Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

[/quote]Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
    Så klart Flört

• Fenina
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:43:40 följande:
    Hur ska jag veta det när du inte ger dig tillkänna SkämsFlört??
    Du är så grymt vacker........ ögonen, håret........ allt {#emotions_dlg.flower}!!
    Nej det är ju så sant så Jag blir bara så trött på tonen här inne ibland och då flyr jag fältet. Tycker alla är så jäkla läckra, så jag kan ju trots detta inte hålla mig helt borta Flört

PPP:
    Syndig!? Skulle jag!?(!) Tack pppponken! Solig
  • Fenina
    Leostar skrev 2013-12-10 19:56:39 följande:
    Så klart  [/quote] Jädrar vad söt är då. :)
    Tack så mycket
    engdahl skrev 2013-12-10 19:57:08 följande:
    Så klart Flört

[/quote]Tack! Vad gulligt av dig :)

Jag gillar den här vinkeln: du är jättesöt med mysigt leende, vackra ögon, härlig klyfta och ben som lovar så mycket... ;)
    (Perfekt längd på kjolen och jag gillar stövlarna)

Puss puss
    Låter ju som att jag tog ett lyckat foto då, glad att det faller dig i smaken! Och alla komplimangerna sen....mmmmmmmys!
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-10 19:57:30 följande:

Tack. Nu fick jag fin utsikt, insikt. .. Ah. Fint att se
    Skål Tack du! 

• Fenina
    jjj333 skrev 2013-12-10 19:59:01 följande:
    Oj, du var söt! ;)
    Tack! ...oj? Tungan ute Skulle det vara så otroligt menar du? haha!
  • Fenina
    jjj333 skrev 2013-12-10 20:03:18 följande:

Hehe.. nej iofs inte.. det var mera "wow!" ;)
    Vad gullig du är! Det gör mig glad att höra Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden