• Anonym (fredde)

Helkroppstråden

coffee tea villka vackra bröst du harHjärta

• mrme
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-26 16:13:41 följande:

Spelar hellre klädpokerFlört
    spelar gärna med dig ;)
  • mrme
    småsugen skrev 2013-09-26 17:52:59 följande:
    Jisses vilka modeller som poserar här nu, jag bryter trenden lite

nice :)
  • Anonym (inte mig)

Varför slänger ni inte bara upp bilder på era fettor så kan alla sitta och rånka till dem, för det är ju det som ni verkar gå igång på ändå. Och alla ni som lägger all denna tiden på att hora ut er här, hoppas verkligen att era män kommer att lämna er och eller har någon annan, för en sådan med sådant stort bekräftelsebehov är det ingen man som vill ha, små horor, eller ja, inte horor, för horor har ju iallafall vett att ta betalt för att visa sig nakna....

• Anonym (ops)

Nej men hej jag har saknat dig du lille gulle plutt

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-26 19:42:17 följande:
    Varför slänger ni inte bara upp bilder på era fettor så kan alla sitta och rånka till dem, för det är ju det som ni verkar gå igång på ändå. Och alla ni som lägger all denna tiden på att hora ut er här, hoppas verkligen att era män kommer att lämna er och eller har någon annan, för en sådan med sådant stort bekräftelsebehov är det ingen man som vill ha, små horor, eller ja, inte horor, för horor har ju iallafall vett att ta betalt för att visa sig nakna....

• Meddelande borttaget
  • Anonym (ops)

Säg som det är . Du vill bara ha en kram

Anonym (ops) skrev 2013-09-26 19:44:29 följande:
    Nej men hej jag har saknat dig du lille gulle plutt

• litenPrick
    småsugen skrev 2013-09-26 17:52:59 följande:
    Jisses vilka modeller som poserar här nu, jag bryter trenden lite

mycket Sexig ;) längtar efter mer ;)  Tycker där är ett par tre fingrar som borde vara på insidan av trosan :P ;)  
    Vad säger jag.. Menar ju hela handen ;)  haha