• mrme

Helkroppstråden

Tja jag kanske inte tar det på så stort allvar ;) du vet det retar alltid någon :) men det roliga är att du tittar heheh

MaxFactor skrev 2013-09-26 21:14:46 följande:
    Finns en del fina bilder. Men det är lite roligt att se att så fort någon kvinna lägger ut en bild så är alla andra kvinnor snabba att kontra för att vara i fokus haha. Det skiner verkligen igenom ert dåliga självförtroende.

Man kan få respekt och bli omtyckt utan att publicera bilder på nätet så alla kan se.

Sen vips kommer Mrme, Noel, Hotrod eller någon annan av killarna snabbt in med bilder i ren desperation hahaha! Se mig, SE MIG SEEEE MIG...

Allvarligt killar, Mrme, tror du någon alls tycker det är hett att se 4 bilder på raken på dig i kalsonger, som dessutom är 2 nummer för stora?

Kan inte hjälpa det, men jag tycker mycket här är lite humoristiskt och patetiskt. Kul man får får sig ett skratt mellan varven i alla fall. 

• mrme

Vadå förstora . Dom e ju för små :)

mrme skrev 2013-09-26 21:23:20 följande:
    Tja jag kanske inte tar det på så stort allvar ;) du vet det retar alltid någon :) men det roliga är att du tittar heheh

• labt02
    MaxFactor skrev 2013-09-26 21:14:46 följande:

Finns en del fina bilder. Men det är lite roligt att se att så fort någon kvinna lägger ut en bild så är alla andra kvinnor snabba att kontra för att vara i fokus haha. Det skiner verkligen igenom ert dåliga självförtroende. 
    Man kan få respekt och bli omtyckt utan att publicera bilder på nätet så alla kan se. 

Sen vips kommer Mrme, Noel, Hotrod eller någon annan av killarna snabbt in med bilder i ren desperation hahaha! Se mig, SE MIG SEEEE MIG... 
    Allvarligt killar, Mrme, tror du någon alls tycker det är hett att se 4 bilder på raken på dig i kalsonger, som dessutom är 2 nummer för stora? 

Kan inte hjälpa det, men jag tycker mycket här är lite humoristiskt och patetiskt. Kul man får får sig ett skratt mellan varven i alla fall. 

mrme skrev 2013-09-26 21:23:20 följande:

MaxFactor kul att du har så roligt Flört
    ...alltid nött..Tungan ute

• Göteborgskillen2101
    labt02 skrev 2013-09-26 20:36:41 följande:

Så här kan man se ut efter 4 barn (btw.ett par tvillingar) 
    Det här måste vara det finaste jag har sett i tråden på flera sidor <3 No offence ni andra tjejer :*
  • Anonym (inte mig)
    justnextdoor skrev 2013-09-26 19:46:00 följande:

Aj aj inte den tonen, vi skulle ju vara snälla lovade vi ju
    okej, förlåt:(

kom och krama mig i mörkret, så slipper du se mig iallafall, behöver värme och närhet
  • Anonym (inte mig)

jag ska nog sluta och kolla på www.cam4.com när jag vill ha något att rånka till, här inne är det ju bra mycket lättare att hitta sådant material och nu var jag verkligen snäll och ger er beröm, söta kåta tjejer och kvinnor som bjuder på er, mumma

• justnextdoor
    labt02 skrev 2013-09-26 21:00:52 följande:
    ooOO MM OOoo; justnextdoor; mrme Tackar  :) Btw. justnextdoor...judo, men bara nårra månader.. Just nu kör ja bara styrketräning o kondis ;) Tack 

Du ser jag har ett tränat öga på tränade kroppar
  • labt02
    justnextdoor skrev 2013-09-26 22:02:34 följande:

hahaha, så bra ;)
  • justnextdoor
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-26 21:50:55 följande:
    okej, förlåt:( kom och krama mig i mörkret, så slipper du se mig iallafall, behöver värme och närhet

Nja vi behöver inte kramas i mörkret kanske, men vi kan vara hyggliga mot varandra här.
  • Anonym (Zoo)
    justnextdoor skrev 2013-09-26 22:02:34 följande:

Haha du och dina "fysanalyser" Skrattande.