• Zack

Helkroppstråden

"No pain, no gain" säger de som vet - det blev pain ikväll.

• Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 22:20:26 följande:

Jag håller ögonen på er så ni sköter er smile5.gifphpvqCWoj20309.jpg

Och vilka ögon sen. Fantastiskt vackra ensam.
  • Zack
    Mattias39 skrev 2013-11-27 14:33:47 följande:

Fy fan...det ser inte ut att vara synd om dig Zack... Flört
    Lätt avundsjuk på vädret...men +1 °C mörkt och kallt....är ju trevligt det också...eller inte...Obestämd
    Ja jag längtar ju inte direkt hem till mörker, kyla och julbestyr just nu :)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 14:03:34 följande:

God morgon från mig med då! smile5.gifphpN9ajnZ28394.jpg

Den här bilden är som ett kostverk; visar mycket, men inte allt och dessutom ett väldigt fint, varmt ljus. Förutom att du är vacker på bilden Ensam, så en extra komplimang för att du lyckats ta ett så bra foto....alldeles ensam :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-27 17:27:59 följande:

Detta är en dag att minnas. Mangoos ögon i tråden!!! Jag är helt såld, fine, fine Mangoo :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-27 17:34:26 följande:

Haha jaså det tog skruv Drömmer!!??
    Absolut. Det ger en helhet av dig tillsammans med alla dina andra bilder. Som den sista pusselbiten i ett pussel. De vackra ögonen vill jag titta in i länge.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-27 17:50:49 följande:

Trodde du hade få se hela mig Drömmer??
    Jo, men det var ju lääänge sedan. Mitt flugminne kommer inte ihåg alla detaljer och även om jag kommer ihåg ögonen som vackra, så blev jag tagen på sängen...igen (ungefär på samma sätt som du blev sist vi sågs ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-27 17:57:19 följande:

Mmm du tar mig alltid likt en tropisk stormFlört!!
    Får väl friska upp ditt minne snart då Drömmer.
    Ja tack. När jag är hemma igen och kan kolla bilder i inboxen, så tror jag helt bestämt att jag har ett par önskemål från dig käre Mangoo. Blir kanske inte så dumt att komma hem igen trots allt ;)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 22:05:50 följande:

Badtajm smile5.gif sällskap vore inte fel! phpdzNYPF78092.jpg

Läckra ensamma kvinna! Och som någon påpekade, snygg liten detalj med matchande färg på naglar och magsmycket :)
Svar på tråden Helkroppstråden