• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 17:14:15 följande:
    Verkar inte fungera som det ska med bilderna idag!
    Du är trådens barmhärtige samarit....och en väldigt vacker och sexig sådan Ensam ;).
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-11-28 21:03:42 följande:

Torsdagsrumpa smile5.gifphprvCmSv22657.jpg

Vilken bildleverans fialotta! Jag har alltid förknippat torsdagar med ärtsoppa och pannkakor, men efter detta så kommer jag nog att tänka på dig och din fina rumpa på torsdagarna ;). Alltid lika het!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 02:32:35 följande:

Tomt i tråden utan dig Mangoo, så när FL straffar dig med avstängning blir det en kollektiv bestraffning ;). Härligt att du är tillbaka.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 11:38:46 följande:

En vecka har gått så............................................
    ........................ {#emotions_dlg.flower} Skål TGIF {#emotions_dlg.flower}Skål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Efter en dags uppehåll så slår du verkligen på den stora trumman med den här bilden Mangoo. Helt makalös sexig! Säg till om du behöver hjälp med att lindas ut igen :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 12:16:53 följande:
    Det enda jag vill är att du lindar in mig i dina starka armar......... vad kan jag mer önska mig Hjärta!!??
    Dina ord beskriver mina drömmar kära Mangoo; tänk att först få linda upp och sen linda in :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 12:51:41 följande:

Du kan börja be nu PPP (bild finns i inboxen)Drömmer!

Mmm Zack.... den meningen går att spinna vidare men jag tror jag hoppar det....... iaf här i tråden SkämsFlört!!

Visst, det är inte allt som behöver föras fram offentligt...det finns mer intima platser för sådant ;)
  • Zack

Sista utomhusbilden för min del för i år. Nu bär det av hemåt....

• Zack
    Zack skrev 2013-11-29 14:20:09 följande:

Sista utomhusbilden för min del för i år. Nu bär det av hemåt.... phprQGTvE26926.jpg

Citerar mig själv den här gången för att se om det trollar fram bilden.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-30 13:31:46 följande:

Trevlig lördag {#emotions_dlg.flower}!!
    Tack detsamma käre Mangoo. Den där rumpan sitter bara helt perfekt, och greppvänlig är den också ;)
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-11-30 18:55:10 följande:

Nog finns här kurviga töser också smile5.gifphp8nii3N28298.jpg

Läckra Fialotta kan man alltid räkna med :)
Svar på tråden Helkroppstråden