Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-03-04 13:25:38 följande:

Åhhh men Mamita då!! Du får mig att rodna som en oskyldig liten konfirmand här. Tror du överdriver aningens, men det är väldans värmande säskilt för att komma från min inspiratör  ...Vi har ju trots allt redan fastställt att det bara blev en blek kopia på din bild ....Mmmm... du får mig att känna mig som en gigantisk kula sorbet! Just i denna stund är den känslan förvånansvärt positiv. Du är alltid lika välformulerad goding! 

Oskyldig liten konfirmand? Ah, det hade jag viljat se...

Och av reaktionerna att dömma tror jag de flesta damer här i tråden håller med mig.

Du är oförskämt snygg Lost!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-04 14:14:37 följande:

Haha bra att veta, la ut en krok tidigare men tydligt var denna ville plåga mig lite. Hoppas hon läser detta iaf iaf...

Det är ju sååå kul att plåga dig lite Kaponjär..

• Anonym (Mamita)
    ÄngDal skrev 2015-03-04 17:41:13 följande:

Ojojoj, du är verkligen väldigt, väldigt attraktiv, Mamita! Så fin kvinnlig kropp med kurvorna på exakt rätt ställe :) och vilka läppar... Mjau!

åh vilken fin komplimang!

Tack underbara du!!

(Men jag är snarare en tiger, grrrr )
  • Anonym (Mamita)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-04 18:27:57 följande:

Ja komsi komsi Mamita våga nu

Nu ska vi inte måla Fan, satan, eller rent av djävulen på väggen Beverly...
  • Anonym (Mamita)
    Mandis90 skrev 2015-03-04 22:13:54 följande:

Jag säger upp mig på detta forum nu efter att blivit anklagad att vara nån annan av påven Johanna

Ja du lär ju inte komma till himmelen efter detta... Man håller sig väl med Påven, så är det bara!

Dessutom har hela forumet kryllat av rastlösa skolbarn på sportlov...
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-03-04 22:03:07 följande:

Hallå där Josefin.

Hahaha...

Hallå duuuuu!
  • Anonym (Mamita)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-04 22:37:54 följande:

Efter detta inlägget låter det onekligen som att Påven hade rätt även denna gång

Amen to that!
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 22:38:42 följande:

Oj, nu vet jag ju knappt vad jag skall skriva Mamita.... Tror jag blivit lite blödig på äldre dar.  Bugar och bockar snygging...säg till om du känner dig lite låg och hängig någon dag så skall jag smörja dig med så mycket komplimanger så du stiger som en raket mot skyn igen. Om du är i behov av andra tjänster som kan få dig att sväva på små himmelska moln så lärde jag mig allt man behövde veta om det också under konfirmationstiden....

Äldre dar? Den där kroppen ser inte ut att vara en dag över 25

Jag konfirmerades aldrig, så man är ju villig att lära så att säga.. involverar det slips och skärp?

Molnen svävar jag på varje gång du lägger upp en bild
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 22:57:54 följande:

Men Mamita!! Du skämmer bort oss juh

Det ser väldigt ensamt ut i sängen där du... Utrymmet ser perfekt ut för 50kilo blondin på 170 cm, visst gör det?
  • Anonym (Mamita)
    llawgaddar skrev 2015-03-04 23:02:55 följande:

Mamita du är så kvinnlig att det gör ont! Det var en komplimang :p

Åh, tack, vad glad jag blir av dina fina ord! Det värmer upp inombords!
Svar på tråden Helkroppstråden