Helkroppstråden
Detta är ingen kvinna av kvinna skapt.
Gudinna :) allt väl ikväll?
Och hur mår killen själv?
Detta är ingen kvinna av kvinna skapt.
Gudinna :) allt väl ikväll?
Haha men plåga inte för mycket kan ju bli för mycket smärta så jag dör eller blir gråtandes. Helt sanslöst vacker är hon "plågarn" ja gör väl lite mindre ont av bara att det är du, men bara lite. Iaf tror jag bestämt mig älska dina höfter och mage, ja så jävla underbar man kan vara.
Haha ja ge mig en "ledtråd" Väntar någon ur? Men då du uppenbarligen ligger steget före för jag är inte helt hundra på att det är den jag tror, ja jag är 99. Så vad väntar du på?
Här ska vi inte tjaffsa hörni?
Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!
Men, nja, jag har mina ärr efter tidens tand... ... Beroende på distans och evenemang så kör jag antingen VFR 750 eller Honda Deauville. Inga direkt nya hojar men jag trivs med dem. ... /Pentra
Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.
Ja min kommentar blir väl inte direkt oväntat, hoppas det är en sådan där i tiden och poppis minisemester du pratar om. För jag tycker verkligen du varit en frisk fläkt här och du kommer vara saknad i höjder ungefär där ozonskiktet har sitt säte. Ja jag kommer vänta här med hink och spade tills du kommer tillbaka.
Kan lämna en femminutersbild... på tal om att laga mat tänkte jag!
Hej alla!
Tänkte bara säga att jag under dagen kommer att avsluta mitt konto. Tack för den här tiden alla underbara människor!
Kanske kommer jag in o tjuvkollar på er alla!
Nämen.. Blev han lite stött? ;)