• DrJekyl

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-17 08:56:18 följande:
    God morgon! Börjar det inte bli lite tunt med mansbilder i den här tråden? Ge och ta!? Anton, kan inte du föregå med gott exempel så kanske övriga följer efter?

Jag har redan delat ut mig i den här tråden :)
  • DrJekyl
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 09:09:11 följande:

En gång är ingen gång....

Okej då, det finns faktiskt två bilder ;) så det så..;)
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:04:25 följande:
    Du skall veta att jag anser mig vara tämligen återhållsam när det gäller svordomar, Doktorn, jag brukar bre på betydligt mer än vad jag gör här på FL, så du kan inte räkna med någon nedgång i antalet kraftuttryck från min sida.

Snarare tvärtom, men det får du tugga i dig, Doktorn. Jag är ledsen. Tror jag. Eller....ja, fan vet !!!

Men jag får kanske ordna det där med min länk själv i fortsättningen också då. Jaja.....
    Du vet väl att användandet av svordommar är brist på språkliga kunskaper ;)
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:14:19 följande:
    Det är jag, Anton....tror du jag bryr mig, Doktorn !!!

Men detta är en feel-good tråd, Doktorn, vi skiter i detta med språket nu och återgår till att betrakta vackra kvinnokroppar. Och i viss mån manskroppar. Jag för min del nöjer mig med att titta på manskropparna, men njuter av kvinnokropparna, hur du gör, Doktorn, är upp till dig.  

Du lyckades skriva ett helt stycke utan att använda en enda svordom. Jag är riktigt imponerad Anton.
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:23:45 följande:
    Jag har ca 16 000 inlägg gjorda här på FL, tittar du igenom vartenda jävla inlägg, Doktorn, tror jag du kan hitta ytterligare ett. 

Tala om för mig om du lyckas..... 

Fanns inga fler, sorry.. :)
  • DrJekyl
    Anonym (Carlos) skrev 2013-01-17 16:17:04 följande:
    Det har gått inflation i dina hyllningar Anton. De är inget värda längre...man ska så med handen, inte med säcken

Låt han hållas :) Dom smarta tjejerna vet redan det, dom andra dom tror på det ;)
  • DrJekyl
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:39:00 följande:
    Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?
    Skit i brösten, det är rumpan som är viktigast :)
  • DrJekyl
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 11:31:43 följande:

Vad får dig att tro att det bara är osäkra tjejer som opar sig? Bara för att man har bristningar och hängbröst pga barnafödande behöver det inte betyda att man trivs med det, varför ska vi tjejer vara så jäkla tacksamma över våra "naturliga" kroppar??
    Själv undrar jag varför tjejer alltid ska klanka ner på andra tjejer :)
    ?Festen är inte slut förrän alla är nakna!?
Svar på tråden Helkroppstråden