• DrJekyl

Helkroppstråden

Bingo skrev 2013-01-24 15:07:45 följande:
    Jag är inte i form för att lägga ut en bild ännu. Kan jag gå med i den gruppen ändå? Drömmer
    Tror nog att du får börja lägga ut bilder iallafall :) Det är inte tänkt att enbart vara ett fluktarforum..
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • DrJekyl
    Bingo skrev 2013-01-24 16:39:06 följande:

Jag avvaktar då Glad  Det finns så mycket fint här

Det gör ju det :)
  • DrJekyl

Badsugen

Jag tycker samma sak att en kukbild är ganska intetsägande.. Men det är ju jag det

• DrJekyl
    Nanime skrev 2013-01-25 07:19:21 följande:
    Bara för att jag är på så bra humör så bjuder jag på en påklädd bild från igår kväll innan jobbet(jobbat i natt)!
    Ingen slår mjukisbyxor och linne när man är trött och ska iväg och jobba natt xD

God "natt" på er :) nu ska jag krypa ner i sängen helt ensam..

Natti natti och dröm sött..
  • DrJekyl
    Bingo skrev 2013-01-28 11:44:27 följande:
    Sen tror jag att de flesta kände sig tillfredsställda efter de såg min bild. Vad finns det mer att se och upptäcka liksom Flört

Jag har inte hämtat mig från choken än.. o min terapeut skickar mig fortfarande räkningar.... ;)
  • DrJekyl
    Bingo skrev 2013-01-28 11:55:12 följande:
    Din terapeut försöker bara lura dig. Titta på bilden några gånger till Skrattande

;) Nä jag litar på henne..*S*
  • DrJekyl
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-28 12:02:13 följande:
    Tycker att nån kan slänga in en bild nu Solig

Tex nån kille, alltid lika kul{#emotions_dlg.flower}

Det kommer men inte nu :) Kanske senare ikväll om jag orkar ta fram kameran och fixa ihop nåt :)
  • DrJekyl
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-28 12:37:35 följande:
    klart att du orkar Kyss
    Vi får se ;) Blir att ta fram stora kameran o stativ o fixa o dona isåfall :)
  • DrJekyl
    fläta skrev 2013-01-28 12:45:44 följande:
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 

Ha ha ha ha ;)
  • DrJekyl
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-28 13:08:18 följande:
    äsch behöver inte vara sååå seriöst... vi nöjer oss även med en mobilbildDrömmer
    Nja jag vill göra nåt bättre resultat :)
Svar på tråden Helkroppstråden