Inlägg från: ÄppelPäppel14 |Visa alla inlägg
  • ÄppelPäppel14

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2014-02-04 08:14:23 följande:

Kom igen nu...får vi se ett par "äpplen"? Drömmer
    Nix Cool!!
  • ÄppelPäppel14
    Grottmannen skrev 2014-02-04 09:14:21 följande:
    Hej äpplet ditt päron, hur är det?Skrattande
    Bara bra Jan Banan SkrattandeÄpple!!
  • ÄppelPäppel14
    Grottmannen skrev 2014-02-04 10:25:37 följande:
    Haha!{#emotions_dlg.djavulsk} Det är nu man ska skriva, om det nu är så jävla bra fram med melonen då, låt oss två ha en jävla fruktsallad tillsammans!Skrattande Men jag vet vilken fegis du är så det skriver jag inte!{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
    Satsar på torkad frukt numera så inte mkt att skylta med tyvärr ObestämdFlört.
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 10:34:43 följande:
    God förmidag snyggingar!!

Åhh den där pallen har varit med om mkt roligt kan jag tänka mig Drömmer??

• ÄppelPäppel14
    Grottmannen skrev 2014-02-04 10:53:28 följande:
    Okej, nötter och torkade frukter ska visst var delikat! Har en påse över till dig om du vill ha något gott att stoppa i munnen!Tungan ute
    En påse nötter eller en nötpåse... oavsett låter det lockandeTungan ute. Är det tillåtet att "knäcka" dom... men tänderna Drömmer??
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 10:57:32 följande:
    Med tanke på den ofantliga upplaga som Ikea lär ha producerat av den så hade det nog verkligen varit spännande att få se the best of från den pallens livstid. Undrar om min pall skulle komma med i den samlingen

Herregud Äppel!! Har du börjat beskriva dig som torkad frukt nu till och med. Börjar känna mig manad att göra dig några tjänster här.

Har du ändå tappat hakan så kan du väl lika väl komma lite närmare så får vis se vad det kan leda till för något gott...

Det är Äppels trosor!! Älskar lukten av äppeljuice...Oskyldig
    Du behöver inte vara orolig.. torkad frukt går att blötlägga.. de sväller då upp till oanade proportioner och blir saftigt mumsiga Tungan ute men visst..... hjälp mig gärna OskyldigFlört!!

• ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 10:57:32 följande:
    Med tanke på den ofantliga upplaga som Ikea lär ha producerat av den så hade det nog verkligen varit spännande att få se the best of från den pallens livstid. Undrar om min pall skulle komma med i den samlingen

Herregud Äppel!! Har du börjat beskriva dig som torkad frukt nu till och med. Börjar känna mig manad att göra dig några tjänster här.

Har du ändå tappat hakan så kan du väl lika väl komma lite närmare så får vis se vad det kan leda till för något gott...

Det är Äppels trosor!! Älskar lukten av äppeljuice...Oskyldig

Doften om jag får be ObestämdFlört!!!
  • ÄppelPäppel14
    pillan3 skrev 2014-02-04 11:11:50 följande:

Ååå, bjussar du på lunch?  
    Förstod att äppeljuice var ganska speciellt för dig Flört
    LIT tackar nog inte nej till någon typ av saft från oss kvinnor... om jag känner honom rättDrömmerFlört.
  • ÄppelPäppel14
    Lahall skrev 2014-02-04 12:38:14 följande:
    Det är nog inte många män som gör det överhuvudtaget. Tungan ute
    Kanske inte Drömmer!!
  • ÄppelPäppel14
    Lahall skrev 2014-02-04 12:54:43 följande:
    Din bild för några dagar sedan va ju helt gudomlig. Iofs va det nog objektet på bilden.

Min bild?? Har inte postat på några veckor nu Skäms!!
  • ÄppelPäppel14
    Lahall skrev 2014-02-04 13:05:40 följande:
    Kanske va nån som skrev nån kommentar så den återkom. ;)
    Vad föreställde den? Låter konstigt!!

• ÄppelPäppel14
    Lahall skrev 2014-02-04 13:30:28 följande:
    Sorry. Kan bero på att jag såg fel. Du hade kommenterat en bild ;)

Hmm det är liiite skillnad Flört!
Svar på tråden Helkroppstråden