• Neol

Helkroppstråden

Pillare skrev 2015-03-22 12:29:10 följande:

Om de fina kan bidra, kan jag också bara för att sänka nivån lite. :)

Ehh vad fan Pillare!! Alla lär vara glada att se dig. Du ser ut som en riktig man!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 12:33:35 följande:
    Schysst o säga att jag ska dra på mig löpardojjorna så lägger du ut en sängbild! Förvånad Blev ju inte ett dugg sugen på att krypa ner i sängen istället, framförallt när det snöar ute! Cool
    killen skrev 2015-03-22 12:27:06 följande:
    Isf vill jag träffa the Devil xD
    Haha, det tror jag nog inte?! Tungan ute

Haha springer du i rätt riktning kan jag ställa upp som din målbild...Kör inte slut på alla krafter innan mål bara Kyss
  • Neol
    Pillare skrev 2015-03-22 12:45:12 följande:
    Ser ut som minst TRE män!
    Nej det gör du inte alls men känner du så och vill vara smalare och mer vältränad är det på inget vis för sent att ta tag i den saken. Skål
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-22 12:47:17 följande:
    du sänker väl inget, fina du!Skrattande
    Bara för det, så bidrar jag med en bild jag också!

Hmmm så jäkla snygg du var då!! Undrar om det döljer sig någon bekant profil bakom den signaturen ...Som ett smörgåsbord som man bara vill slänga sig över men har svårt att bestämma sig för vart man skall börja
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 19:01:47 följande:

Jag tror jag tror på sommaren... 

Gäller att ha bra kurvtagningsförmåga när man färdas genom ett vackert sommarlandskap...
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 21:16:27 följande:
    Haha, ja så är det! Tur att jag föredrar att åka med bara, för min förmåga bakom styret är inte att lita på, det kan jag lova!
    killen skrev 2015-03-22 20:54:31 följande:
    Haha ja visst kan en del tolkas fel

du kan la inte straffa mig som e så snäll :D

Här kommer straffet :D

Eftersom du ha idetorka på låtar.

Du får "blommig falukorv till lunch" som morgondagens låt xD
    Hahaha! POLARN! WTF?! Jaja, får väl lösa den på något snitsigt sätt! Flört 
    Jag är dock lite snällare så du får välja mellan Nomy-Cocain eller "Lilla snigel"

Lycka till Kyss

Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 21:16:27 följande:
    Haha, ja så är det! Tur att jag föredrar att åka med bara, för min förmåga bakom styret är inte att lita på, det kan jag lova!
    killen skrev 2015-03-22 20:54:31 följande:
    Haha ja visst kan en del tolkas fel

du kan la inte straffa mig som e så snäll :D

Här kommer straffet :D

Eftersom du ha idetorka på låtar.

Du får "blommig falukorv till lunch" som morgondagens låt xD
    Hahaha! POLARN! WTF?! Jaja, får väl lösa den på något snitsigt sätt! Flört 
    Jag är dock lite snällare så du får välja mellan Nomy-Cocain eller "Lilla snigel"

Lycka till Kyss

Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:38:18 följande:
    Hahaha, tack, vilken målbild! Flört Känns dock som att jag kommer få springa ett tag, har för mig att du finns på fel sida Sverige!  
    Det löser du. Bara att mala på. Jag kan ställa upp med några vätskestationer längs vägen så du inte blir uttorkad. Den friska västerhavsluften kommer göra att du känner dig sprudlande och energifylld. Flört
  • Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-22 13:48:18 följande:
    Tack vännen! Skrattande
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-22 12:49:46 följande:
    Vilken kropp smile1.gif
    Tack snygging! Skrattande kul att du är tillbaka! Skrattandebehöver du hjälp på traven med smörgåsbordet? Tungan ute tack heting!Skrattande
    Zack skrev 2015-03-22 13:03:51 följande:
    Gud va snyggt! Precis så fin som jag minns dig ;)
    Tackar Zack! Skrattande 

Det är ju inte mycket som slår ett väloljat teamarbete. Så absolut! Din hjälp är alltid välkommen. Du kan ju börja med att hinta lite var den perfekta startpunkten på smörgåsbordet ligger enligt din alldeles särskilt djupa kunskap om denna festbuffé
  • Neol

Det var väldans vad det var trögt här idag?? Är det baksmälla efter den fullständiga explosionen i helgen??

• Neol
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 16:59:58 följande:

=)

Mmm du är het som chili sexy!! Finns det plats för två?? Känner mig ovanligt blek idag Oskyldig!!
  • Neol
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 17:40:36 följande:
    hej,
    jag var in på den gamla hemsidan och raderade, men bilderna är fortfarande kvar när jag går in nya fl. Och det finns liksom ingen mapp med uppladdade forumsbilder i nya fl som jag kan radera. Himla tråkigt att det ska vara så krångligt.
    Märkligt!! Alla mina bildpostningar har än så länge dykt upp i mitt bildgalleri och försvunnit från trådarna när jag raderat i galleriet... Obestämd
Svar på tråden Helkroppstråden