Inlägg från: Anonym (Småbarnsmamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Småbarnsmamman)

Helkroppstråden

villbusa skrev 2017-12-04 07:29:46 följande:

Ååå underbara lockande bröst! O vackert ansikte! Vill veta allt! Var du finns? Vad du gillar? Hur man bär sig åt för att få smaka på dina fantastiska bröst... t.ex.

Spenderar största delen av min tid med att ta hand om mina barn. MEN på kvällen när dom sover så passar jag på att klä mig sexigt för att bryta av den stundvis kaosiga och tråkiga vardagen. Är väldigt viktigt för mig och min partner att vi håller vårt sexuella förhållande levande trots småbarnskaos. Jag ÄLSKAR att klä mig sexigt och har en hel garderob med kläder/underkläder/latex/skor. Dock är jag gravid nu så urvalet är lite mer begränsat ;) min sambo älskar det också och jag tänder på att se hur upphetsad han blir.

Smeka dom får endast min sambo göra, han har ensamrätt ;) dock har jag (och han) varit sugen på att bjuda in en till kille någon gång, men det får bli längre fram när barnen är större :*
    Lackmannen skrev 2017-12-04 07:35:31 följande:

Nätcatsuit?

Mmmm, sexigt

Klär du dig ofta sexigt?

Gillar du kläder i skinn?

Stämmer bra! Har en en hel samling med nätunderkläder ;)

Jag har i princip alltid sexiga kläder när vi har sex, ibland också när jag är själv för att ta kort till min sambo och skicka när han jobbar.

Har något plagg i skinn men mer i latex!
    villbusa skrev 2017-12-04 08:08:45 följande:

Läckert! Gravida kvinnor är väldigt läckra o upphetsande! Hur långt har du gått?

Ungefär såhär långt ;)

Anonym (hoppsan) skrev 2017-12-04 08:00:24 följande:

Vad lycklig din sambo måste vara. Du har mycket vackra bröst och en fantastiskt fin mun. Hoppas du vill bjuda på en rumpbild någon gång.

Lackmannen skrev 2017-12-04 08:09:31 följande:

Gillar din inställning med sexiga kläder när ni har sex.

Och att du skickar sexiga bilder till din sambo, sånt piggar upp ett förhållande.

Latex är såååå sexigt, har själv lite i latex.

Kan du inte lägga upp en bild på dig i latex?

Eller skicka till mig? Kan skicka tillbaka bild....

Har ingen sån på lager just nu, då dom kläderna inte passar ;)

Får ta en titt i arkivet senare!

Förstår inte varför dom försvann? Här kommer en helt ny iaf :*
    Rambo69 skrev 2017-12-04 17:09:17 följande:

Tack, du är snäll, och mycket sexig, hade du någon rumpbild också?

Tack alla! :*

MrBundy skrev 2017-12-04 20:27:02 följande:

Otroligt snygg bild. Kan tyvärr bara se en av dom ???? Har du några sexiga mamma-kläder då? Vet att det inte är så lätt att hitta bara

Nja, det är lite begränsat! Kör mycket nätcatsuits och babydolls nu om vi ska sexa till det, är i princip bara det magen får plats i! Men det funkar ;)
    Anonym (87:an) skrev 2017-12-04 18:09:28 följande:

Vet precis hur du känner. Har själv småbarn och vet hur mycket tid det tar. Det är verkligen viktigt att hålla sexlivet igång även om det kan vara tufft ibland. Vi brukar också försöka få tid för oss själva på kvällarna så att vi kan ha lite vuxenmys ;).

Snygga bilder du lägger ut också :).

Ja vi kämpar på! ;) klart det går med lite vilja, men som du säger är det inte lätt alla dagar! Men det är värt att kämpa för!

Tack detsamma :):)
    Missvonn skrev 2017-12-05 07:44:26 följande:

Småbarnsmamman: Först vill jag gratta dig till fina bilder på din snygga kropp. Undrar bara om det inte känns konstigt att lägga upp sexiga bilder när du är så gravid. Inget illa menande utan bara en nyfiken fråga .

Tack! :)

Nej jag tycker inte alls det, jag känner mig fortfarande sexig och vacker (snarare MER vacker än som ogravid) och ser ingen skillnad gentemot om jag inte är gravid, och min sambo vet jag känner detsamma.

Jag kan dock förstå om andra tycker det är märkligt, men det är inget som stör mig direkt :)

Vet ju att det finns kvinnor som absolut inte trivs som gravida och män som inte tänder på en gravid kvinnas kropp, och inte heller tycker om att ha sex under perioden kvinnan är gravid pga vetskapen att det växer ett barn i magen. Men som sagt, sånna är inte vi och jag ser bara min förändrande kropp som något vackert.
Svar på tråden Helkroppstråden