Inlägg från: Anonym (Småbarnsmamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Småbarnsmamman)

Helkroppstråden

Att få ta en lååång dusch och ta god tid på sig är som att gå på spa för en (gravid) småbarnsförälder!

Hoppas alla har en fin lördag :*
    mftdl skrev 2018-01-11 08:56:25 följande:

Glömde lägga till, till mitt ovanstående inlägg. Den där gravidmagen är ju otroligt sexig den också. 

Rumpbilden får man ju våta drömmar av :)

Camaro71 skrev 2018-01-11 09:11:48 följande:

Underbara bilder från duschen på dina härliga bröst å magen å din sexiga rumpa går ju igång på dom du skulle bara veta ; )

Tack så himla mycket! Det värmer :)
    Clark73 skrev 2018-01-11 18:32:25 följande:

Ja du är verkligen riktigt sexig, åh jag bara väntar på att du lägger ut nästa bild......

Åh tack!

Ska föda vilken dag som helst och har barnen hemma på dagarna så blir tyvärr inte så många nya bilder tagna just nu :(

Men här kommer en ganska ny iaf ;) håll till godo, mer iommer sen!

Någon önskade se hur brösten ser ut när dom är fulla med mjölk - här har ni. Sprängfyllda kan man säga ;)
    Clark73 skrev 2018-01-14 23:14:26 följande:

Hur går det, har du fått barnet nu?

Ja födde här om dagen :)
    Lackmannen skrev 2018-01-16 07:23:03 följande:

Hur gick förlossningen? Vad blev det?

Gick jättebra, en pojke :)
    Clark73 skrev 2018-01-16 20:08:01 följande:

Va har du för bh kup storlek, i vanliga fall och när dom är sprängfyllda om jag får fråga???

Stor B/liten C i vanliga fall, men E just nu när mjölken precis runnit till och sen när det stabiliseras brukar jag landa på stor D :)

Så skönt när kroppen börjar komma tillbaka till dess ursprungliga jag :) även om jag älskar vara gravid!

Lite jobbigt när det rinner konstant bara ;) kan aldrig vara utan BH när jag ammar för då blir allt dyngsurt.. hehe
Svar på tråden Helkroppstråden