• Mollsans

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-07-27 21:59:48 följande:
    Klart du får det gumsan. Och här får du en bild så det blir rättvist :D

nu känns det genast lite bättre. tack för den!Solig
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 22:03:54 följande:
    Varrför photoshoppa? Bättre att jag kommer över till dig och helt sonika lägger mig där?
    smaaaaaaart! tänkte inte så långt. jag väntar ivrigt på att det ska knacka på dörren. skynda dig!Oskyldig
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-07-27 22:30:20 följande:
    Åh, Molls, alltid så läcker i bikini. Den är väldigt söt, jag gillar prickar. Dina läppar också?Kyss
    och du överöser mig med komplimanger som vanligt, tack min käre vän. du hade gärna fått slå dig ner här med mig i soffan. spännande Scifi-film utlovas!Flört
  • Mollsans
    stief84 skrev 2014-07-27 22:40:12 följande:
    Kan inte jag få ligga bredvid med snygging!?
    hmmm?..jag har ju vääääääldigt höga krav förståsDrömmer. men lever du upp till dom så kan vi absolut diskutera en eventuell plats hos mig i soffan Flört
  • Mollsans
    stief84 skrev 2014-07-27 22:44:21 följande:
    Jag är en ganska enkel man tyvärr, men nämn dina krav så ska jag slita för att uppnå dem. ;)
    listan kan göras lång med det viktigaste av allt, grundkravet för att man överhuvudtaget får komma med på listan över "tänkbart soffsällskap" är att man på ett finurligt och smart sätt lyckas charma mig?och det är inte helt lätt, hihiFlört
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 22:51:49 följande:
    Knackar på din dörr nu, hoppas min plats i soffan är uppvärmd. Cool
    knuffar ner hundarna från soffan. Äntligen lite mänskligt sällskap av bästa sort! stig på!!!!Solig
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 23:06:31 följande:
    Nej nej nej det var hundarna jag ville träffa.....dom gillar ju mig Tungan ute och då har man fångat ägaren....
    aha, du kör med hundtricket alltså? attans, då är jag ju redan fast!Förvånad
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 23:46:23 följande:
    Det verkar så......dina hundar gillar mig?Oskyldig
    kanske lika bra att jag kapitulerar på en gång dåDrömmer
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 23:54:44 följande:
    Ja lika bra....du kan få sitta i soffan med dina hundar och mig?Kyss
    haha så oerhört generöst av dig!Solig
  • Mollsans
    stief84 skrev 2014-07-28 00:25:28 följande:
    Jag är övertygad om att det inte är helt lätt, men som den betuttade karl jag är i dig så ska jag allt försöka. För vilken galning skulle inte vilja spendera om så bara ett par sekunder tillsammans med dig. ;)
    du är varmt välkommen att försöka få mig på fall. lycka tillDrömmer
    ÄngDal skrev 2014-07-28 00:26:08 följande:
    Frågan är om jag hade tittat så mycket på film om du legat in bikinin bredvid, det är tveksamt... ;)
    alltså, jag hade kunnat leva med att bli utstirrad av digFlört
Svar på tråden Helkroppstråden