• Mollsans

Helkroppstråden

ÄngDal skrev 2014-07-28 00:52:43 följande:
    Jag kunde titta på dig och du kunde berätta vad filmen handlar om... Glad
    oerhört bra plan!
  • Mollsans
    Borkason skrev 2014-07-28 05:54:46 följande:
    Hälsar tråden godmorgon med en repris
    Dolrak skrev 2014-07-28 06:15:52 följande:
    Man kan ju inte vara sämre. Godmorgon mr :)
    straight arrow skrev 2014-07-28 07:14:06 följande:

God morgon... precis vaken här

alltså om alla bara slutade vara så himla snygga så kanske min kroppstemperatur skulle gå ner lite. brinner ju typ upp i värmen! hett grabbar, riktigt hett!

• Mollsans
    Borkason skrev 2014-07-28 09:18:14 följande:
    Kaffe till folket!
    wiiiiiieeee! fullkomligt älskar din uppfinningsrikedom när det kommer till att knäppa bilder. än en gång en riktigt stilfull bild!
  • Mollsans
    Borkason skrev 2014-07-28 09:20:46 följande:
    Underbara lilla ponny, bara för att jag älskar att sätta dina kvinnliga länder i brand... Flört

Till dig
    meeeeeeen det där är inte sjysst! nu kommer jag ju inte få nåt gjort idag överhuvudtaget. fastnade liksom framför skärmen nuFörvånad
  • Mollsans
    blomkrukan01 skrev 2014-07-28 10:21:46 följande:

Hoppas det smakar ;) nu är det din tur. I med kaffet och lite action ;)

Alltså jag dog precis lite! Så jäkla snyggt!
  • Mollsans

Idag känner jag mig lite blyg så jag satsar på en försiktig rumpchock samt lite påklätt. Håll tillgodo!

• Mollsans
    Movit skrev 2014-07-28 12:39:52 följande:

Håller till godo just nu.....men Molls....du hade mindre kläder på dig när hundarna och jag låg i din soffa i går kväll........eller vänta...nu delgav jag just min våta dröm jag hade i natt..

Men du då hade vi nog samma våta dröm för jag hade alldeles bestämt för mig att jag hade en mer eller mindre naken Movit bredvid mig i soffan igår...tusan också att det bara var en dröm. jag trodde ju det var på riktigt....
  • Mollsans
    straight arrow skrev 2014-07-28 12:43:02 följande:

Rumpchock... nej, jag är inte tillräckligt chockad. Hit me med din läckra rumpa!

Hihi, se men inte röra!
  • Mollsans
    blomkrukan01 skrev 2014-07-28 13:06:15 följande:

Jäklar mollsan! Behöver du smörjas in eller massage eller något annat? Har ett brett tjänsteutbud ;)

Skulle alldeles bestämt kunna tänka mig både en helkroppsmassage och lite hjälp med att smörja in väl valda delar av kroppen. I alla fall om en heting som du erbjuder sig...
  • Mollsans
    Äldre herreman skrev 2014-07-28 13:33:04 följande:

Åhhh, lika läcker som alltid.

Du är så fin även när du är påklädd...

Åh längesen man såg dig här! Tack snälla du
Svar på tråden Helkroppstråden