Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-10-23 11:53:09 följande:
    Måste ju bara stolt visa upp min raka rygg som jag inte lika stolt kunde göra innan operationen!
    Finns säkert någon som gillar ryggar. kan man gilla fötter kan man gilla ryggar. HAH!
    Ärret får man ju dock ta..

Klart du ska Glad! Du är jättefinSkål (även att du var det innan också Flört)
  • GoodMangoo
    MrMom skrev 2013-10-23 11:58:30 följande:
    Bara att bege sig söderut...Flört...där den finns placerad.

Hur långt söderutDrömmer?
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-23 14:40:12 följande:

Tuttefräs!! I love it!!
    Uhhh.........Kräks vilket extremt osexigt ord haha Skrattande. VästkustsktDrömmer????
    Zack skrev 2013-10-23 14:40:58 följande:
    Oj då, fryser du Mangoo? Säg till om du vill att jag kommer över och värmer dig ;)
    Strunta i vad Dörren säger{#emotions_dlg.djavulsk}......... kom du gärna Kyss!!

• GoodMangoo

PatrickBateman skrev 2013-10-23 15:46:17 följande:
    Mangon behöver träna magen mer.

Visst.... lite till går alltid
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-23 17:15:05 följande:
    Min hälsning till två små byfånar i tråden! Bilden är svartvit och fejk så ni som vill träffa mig IRL och jämföra får höra av Er
    Tror det är bäst att vi ses och ser över våra ölmagar ordentligtDrömmer........ verkar vara ett stort bekymmer...... för vissa Obestämd
  • GoodMangoo
    PPP- du skulle alltså kunna tänka dig att bli endast 71 år för min skullDrömmer......... det kallar jag för kärlek Flört.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-23 19:39:27 följande:

Tänkte börja med att numrera grupperna och ta grupp6 i Borås först!
    ......... och där föll grundare till idén genast bort Skäms.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-23 19:48:29 följande:

Haha aldrig men du ingår i en egen exklusiv grupp och det blir en tredagars med eftervård, dag 1 är en del teori där vi noga går igenom alla dina kroppsdelar, dag 2 mycket fysik och dag 3 blir rehab!
    Haha och sen ska du analysera och utvärdera skiten....... tackar, tackar Flört
Svar på tråden Helkroppstråden