Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Borkason skrev 2013-10-25 12:09:05 följande:
    Självklart, kom med till min skog, garanterar värme ;)

Måste bara kolla så det är ok med Matti först Skäms.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-25 11:23:50 följande:
    Tycker mig ana en negativ effekt av för mycket vin och ost i den här bilden.... Shame on me... Någon som är bra på att piska?
    Mindre ost- mer sex Flört!
  • GoodMangoo
    Borkason skrev 2013-10-25 12:17:27 följande:
    Han behöver väl inget veta ;)
    Nog bäst ändå! Annars skickar han Skalle-Per att leta efter mig Obestämd
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-10-25 12:20:37 följande:

Hallå där....!!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Hoppsan Drömmer!! Var du här Skäms? Men kom vi inte fram till att du passade bättre som RumpnisseFlört?
  • GoodMangoo
    Borkason skrev 2013-10-25 12:26:02 följande:
    Får passa oss också för vildvittror, de bländar en med sina stora vita bröst :P
    Här är nog du mer mottaglig än vad jag är Skrattande.
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-10-25 12:27:36 följande:

Hmrpf....Skrikandes
    Låter som att ngn tigger jäääääääävligt mycket stryk....!! {#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Äntligen....... SÅ som jag har väntat Kyss!!
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-10-25 12:49:37 följande:

Förstår det....Flört
    Ja för det har ju inte du gjort Drömmer??
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-25 14:06:58 följande:
    Låter som ett vettigt recept. Men det är ju svårt att hitta en tillräckligt utmanande sparringpartner på den fronten så att det verkligen biter... Frågan är om ens supermangon har vad som krävs... Oskyldig
    Med den iställningen förstår jag att träningen går sådär ObestämdFlört. Du får väl ge mig en chans att visa mina skills innan du dömer ut mig helt Drömmer.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-25 14:23:09 följande:
    Okej sexy!! Men lova att inte slösa min tid bara... Tror det krävs en ganska extrem intensitet för att hamna på rätt spår igen. Det kommer bli väldigt, svettigt, varmt, hårt, darrigt och uttömmande i slutändan....med många repetitioner...Kyss... Jag har väl aldrig nekat dig några chanser att visa dina skills?? 
    Skulle ett hårt work-out-pass med Mangoo vara slöseri med tidFörvånad........... ja du... vet inte vad jag ska säga Obestämd
Svar på tråden Helkroppstråden