• Anonym (man 30)

Helkroppstråden

Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-30 23:06:35 följande:
    haha nej bara det att jag blev av med min anonymitet pga av ngt bilder så jag fick skriva under min riktiga nick i ngr dagar men nu har jag blivit anonym igen och därav bilder som försvunnit, antagligen
    Aha, för utmanande bilder alltså?
  • Matkvinnan
    straight arrow skrev 2012-12-30 20:40:44 följande:
    Snyggo! Vad föreställer tatueringen jag tycker jag ser på vänster skulderblad?
    Det är personnummer för min farmor, pappa och två bröder :)

Tack! Hjärta 
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2012-12-30 23:03:41 följande:
    Anton.
    Hur har det gått med förvärvandet av Haskel's Mansion innan årskiftet.
    Får du med det i detta bokslut?  
    Jag misstänker att den jäveln har emigrerat till Bhutan, har inte sett röken av Herr Haskel sen långt innan Jul....

Jag tror att den här affären går åt helvete, Pappa, både kalsonger och kåken är bara till att glömma.

Fan. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-30 23:02:59 följande:
    menade ang mina bilder, varför de försvann osv
    Dom bilder av dina som raderats, Love, det var för helvete helt oskyldiga kreationer, jag kan inte för mitt liv begripa varför bilder av den digniteten inte får vara kvar. Det övergår mitt förstånd.  

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • LoLs pappa
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 23:16:34 följande:
    Jag misstänker att den jäveln har emigrerat till Bhutan, har inte sett röken av Herr Haskel sen långt innan Jul....

Jag tror att den här affären går åt helvete, Pappa, både kalsonger och kåken är bara till att glömma.

Fan. 

Inga avdrag att vänta där alltså vare sig det gäller kalsonger eller annat
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 23:20:44 följande:
    Dom bilder av dina som raderats, Love, det var för helvete helt oskyldiga kreationer, jag kan inte för mitt liv begripa varför bilder av den digniteten inte får vara kvar. Det övergår mitt förstånd.  

Herrejävlar, vad du svär alltså
  • alvisen
    Vilda Tiger skrev 2012-12-18 21:54:05 följande:

ca 70 kg. 164 cm.

Är ganska nöjd.
    Intressant - du ser ut att vara i samma storlek som mig, men jag är 168cm och väger 52kg?? Snygg iaf! :)
    Let them have their world - we'll create our own.
  • LoLs pappa

Jag har jvlgt dålogt medhåll i "Fråga om helkroppstråden" tråden !!!!!!!!!!!!!!!

• Pentra
    Anonym skrev 2012-12-30 23:05:28 följande:
    Hon blev av med sin anonymitet pga bilderna eller någonting (?) och hennes riktiga nick är petsod. Så, typ alla vet vem loveheart är nu

Var inte det där ganska onödigt, eller?!
  • LoLs pappa
    Pentra skrev 2012-12-30 23:40:45 följande:

Var inte det där ganska onödigt, eller?!

Hade missat det.
    JVLGT onödigt!!!!!!!!!!! 
Svar på tråden Helkroppstråden