• Pentra

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-30 14:42:08 följande:
    Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

Var hittar du det fläsket någonstans? Förvånad

Mums! Tungan ute Hade gärna klämt både här och var, om det inte varit förbjudet...

/Pentra
  • Anonym (bmi plus)
    Matkvinnan skrev 2012-12-30 16:31:15 följande:
    Tror jag är den enda i hela tråden som inte fick några kommentarer...
    158 lång och pendlar mellan 48-53

Hur kan folk (inklusive jag då) inte ha kommenterat?? Jättefin! Med mellanrummet antar jag de menar att låren inte går ihop upptill, som de gör på såna som mig själv
  • fortsätt paddla

Nej men Anton, det är inte bara bakdelen dom är läcker på dig;) Du är ju faktiskt grymt läcker.

• Mr Espresso
    Pentra skrev 2012-12-30 17:49:12 följande:
    Var hittar du det fläsket någonstans? Förvånad

Mums! Tungan ute Hade gärna klämt både här och var, om det inte varit förbjudet...

/Pentra
    Exakt Anton. Jag tycker du ser lite lönnfet ut på bilden
  • Matkvinnan
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-30 17:50:23 följande:
    Hur kan folk (inklusive jag då) inte ha kommenterat?? Jättefin! Med mellanrummet antar jag de menar att låren inte går ihop upptill, som de gör på såna som mig själv
    Tack! Hjärta
    Haha jodå, mina lår går verkligen ihop. 
    Hoppas de inte menade det då någon även skrev att många inte förstår att män gillar det. Skulle aldrig banta ner mig till den storleken för att någon annan ska tycka jag är sexig, jag är ju perfekt som jag är liksom Skrattande
  • Anonym (man 30)
    Matkvinnan skrev 2012-12-30 18:44:08 följande:
    Tack! Hjärta
    Haha jodå, mina lår går verkligen ihop. 
    Hoppas de inte menade det då någon även skrev att många inte förstår att män gillar det. Skulle aldrig banta ner mig till den storleken för att någon annan ska tycka jag är sexig, jag är ju perfekt som jag är liksom Skrattande
    Vi syftade mer på att om du står upp med benen ihop så bildas det på dig troligen ett hålrum mellan underlivet och låren som kan se väldigt sexigt ut. Låren går så att säga inte ihop hela vägen upp...
  • bonäslina
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 14:42:08 följande:
    Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

tack för den försenade julklappen...helt klart bättre än dem jag fick av tomten...
  • Anonym (jag)

Har någon sett Antons fejja? Drömmer

Det är ju dock det som är viktigast. (För normala människor iaf)

• fortsätt paddla

Anonym: hjärnan människa. Den är viktigaste och tror Anton har en utmärkt sådan.

• Tom Araya
    Matkvinnan skrev 2012-12-30 16:31:15 följande:
    Tror jag är den enda i hela tråden som inte fick några kommentarer...
    158 lång och pendlar mellan 48-53

Oj, du var ingen stor flicka men du ser mycket fin ut. Välsvarvad kropp och den bästa av hårfärger.
Svar på tråden Helkroppstråden