• Neol

Helkroppstråden

Anonym999 skrev 2016-08-31 15:17:43 följande:
    Oj oj oj Anonym!! Du ser verkligen ut att vara en ny stor helkroppstrådstalang. Riktigt snygga bilder du matat på med här! Skrattande
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 18:47:46 följande:
    Tack så mycket! Du ser inte så dum ut du heller :)T
    Tack tack du!! Det var lägesen jag fotade nu, men kul med lite nya, ansikten här höll jag på att säga, men du vet vad jag menar...
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 19:38:00 följande:
    Haha ja jag vet vad du menar. Men så ny är jag inte. Varit borta ett tag bara :)

Jaså, på det viset! Vi kanske är gamla kompisar utan att vi (jag) vet om det då .... Jag är mest borta hela tiden nu för tiden. Tur att det är allmänt känt att jag är kungen av helkroppstråden, så att det inte kommer in någon man och försöker ta över tronen bara för att man är borta något år sådär.

Frågan är bara vart den där förbaskade kungatronen tagit vägen... Oskyldig

• Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 20:03:30 följande:
    Haha njaaa så länge har jag nog inte hängt här. Så det är du som bestämmer här då ers majestät? :p
    Japp, så är det! Det är bara att lyda och vara uppmärksam så blir stämningen på topp. Passar kanske inte alla, men ibland är det ju bara att gilla läget.. Oskyldig
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 20:20:00 följande:
    Har lite svårt att vara lydig ibland 0:)
    Är det så?? Har du gått omkring och trott att det är någon slags demokrati här inne? Låter ju nästan lite naivt Tungan ute. Förstår inte hur det kan vara svårt att vara lydig, särskilt som konsekvenserna inte brukar vänta på sig....
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 20:28:46 följande:
    Haha ja men typ iaf. Vad händer om jag är olydig?
    Vill du verkligen att jag berättar det i den här tråden?? Det beror alltid på hur du varit olydig. En bestämd tillrättavisning om du är slarvig eller lat. Du kan behöva styras med bestämd hand för att göra saker på rätt sätt. Är du helt jäkla hopplös finns det alltid olika renodlade straff att ta till. Det kan vara sånt som svider men även andra uppdrag... Tror vi skall hålla oss från detaljerna. Men det skulle aldrig vara möjligt för dig att förutse vad som väntar om du beter dig illa....men än det oväntade
  • Neol
    justme79 skrev 2016-08-31 21:11:29 följande:

[quote=76930521][quote-nick]Neol skrev 2016-08-31 18:31:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj oj vilken pudding! ;)

Haha hej där JM! Tack snygging... Nästan chokladpudding där. Får erkänna att jag inte tog  bilden idag tyvärr. Hade gärna bättrat på brännan!
  • Neol
    Anonym (Tittut) skrev 2016-08-31 21:30:26 följande:

Neol: Härligt stt se en så snygg man här, hoppas det är flera män som vågar lägga bilder.

Tack sexy! Dina väldimensionerade tits borde ju helt klart locka fram en och annan. Sexig bild där i intima... Kyss
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 21:54:17 följande:
    Haha jag kanske ska se till att vara olydig då ;)
    Det låter som att du tycker om när det svider till lite ibland och du tappar kontrollen . Att vara olydig för att provocera gör det hela bara värre vet du... CoolDemon
Svar på tråden Helkroppstråden