• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 15:06:25 följande:

Vi tar en till

Mycket smakfullt val av plugg ! Jag tror det var årets julklapp i år, eller hur var det?
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 17:52:35 följande:

Säkert årets julklapp, gav du bort några själv kanske? Ingen kan ju bli annat än glad för en sån!

Inte så tokig själv heller ser jag. Nice :)

Nej, vi brukar köra julklappsspelet. Funderade på om det var en bra pryl att slänga in där, men efter noga övervägande och en snabbanalys över hur olika speldeltagare skulle uppskatta presenten, så landade jag i att slå till på en flugsmälla istället, en sån kan ju alla ha nytta av i alla fall. Möjligen hade man kunnat komma undan med att vissa trott att buttpluggen var en ovanligt snygg, men svårmonterad dörr eller låd knopp.
    Queeeen89 skrev 2016-12-28 17:53:14 följande:

[quote=77256698][quote-nick]Neol skrev 2016-12-28 17:42:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Looking good sir

Nej men tack Queen!! Hittade minsann ett ensamt litet bidrag från dig i tråden också. Inte alls illa. Ibland räcker det med en bild....Men fler är bättre såklart . Söker du möjligen en Kung?
  • Neol
    Queeeen89 skrev 2016-12-28 18:27:04 följande:
    Haha, jag tackar. Ska ha fler bilder i åtanke (: Inte helt omöjligt att jag söker (;
    Mmm...jag kommer sitta klistrad vid datorn. Upptäckte precis att jag sett dig en gång tidigare här, så nu har jag tillräckligt mycket info för att kunna skapa en mental 3d-modell av dig.... mmm jorå, riktigt bra hållning också ser det ut som Kyss
  • Neol
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 16:59:18 följande:
    Tack för tips, har ansökt och planerar för kvällen. Liten teaser är väl på sin plats.
    Gruppen Mina Bilder är förmodligen ett bättre alternativ om du vill att det finns en lite större skara medlemmar. Den ligger på första sidan bland grupperna. Finns nog ett skäl till att mina vågade bilder 2 ligger på sidan fyra
  • Neol
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 18:58:09 följande:
    Hon gör som ni önskar. Söker medlemskap där med.
    Det är nog ett bra drag! Bra att tänka på dock är att din anonymitet försvinner i grupperna, så om ditt konto är väldigt personligt, kan det vara idé att byta till ett annat. Om du vill vara anonym vill säga... Kyss
  • Neol
    Rambo69 skrev 2016-12-28 20:02:35 följande:
    Hur gör man för att söka medlemskap där då?
    När jag söker den gruppen så kommer det upp,  you can not join this group ???
    Skumt! Trodde alla blev insläppta där. Kanske har ändrats...
  • Neol
    Queeeen89 skrev 2016-12-28 20:19:22 följande:
    Man måste bli "insläppt" av särskilda personer
    Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...

Rambo får fjäska för någon av gruppadministratörerna helt enkelt
  • Neol
    Quexxet skrev 2017-01-17 23:14:17 följande:
    Härligt att se dig Qexxet!!! Snygging!
Svar på tråden Helkroppstråden