Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

killen skrev 2015-03-20 13:08:37 följande:
    Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great!
    Det får vi la lösa nån gång va gör man inte för en kvinna i nöd :)[/quote]Hehe snällt att du kan offra dig!
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-03-20 13:15:39 följande:

Alla e vi olika :)

phpHyUzAf58267.jpg

Olika är bra! Variation förnöjer och ger mer färger till världen!
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-03-20 13:20:16 följande:
    Japps de gör ju det. Alla kan ju inte va trådsmala o muskulösa. Huvudsaken e att vi inte skäms för våra kroppar utan vi vill visa upp dem me :)
    Tycker fan ingen borde skämmas alls över hur de ser ut. Någonstans är det vridet att man ens skall ha behov av att få andra att skämmas.

Även om man inte är nöjd så bör man fan inte skämmas ändå. Nu har ju jag sällan vett på att skämmas förutom när jag absolut felat. Men många verkar skämmas och oftast helt i onödan för sånt som andra sällan tänker på eller anser vara oviktigt i sista änden. Dumt dumt dumt. !!!!! DUMT bara!
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-03-20 19:19:15 följande:
    Har du tinat upp nu :) efter alla manskroppar :p
    Haha mentalt iaf.

Jag sitter inne och verkligen fryser. Börjar undra om jag håller på att få en mancold eller nått. Skitkul verkligen att bli sjuk när man är barnledig och har massor man måste få göra!!!
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-20 19:33:05 följande:

Tänkte shoot med kläder med smile5.gifphp8xfmZw57430.jpg

Men fan man skall du döda mig. Sluta genast se så jävla bra ut. Jag är en mycket svag kvinna! Lite empati tack

Formligen avgudar skägget OMG!!!
  • HäckHäxan
    Borkason skrev 2015-03-20 20:00:53 följande:
    Kom och få fotmassage ;)
    Åh om du bara visste hur jag hade älskat det och absolut behövt det idag. Både mentalt i ren njutning och fysiskt för jag har ont i fötterna. ;-(
  • HäckHäxan
    Borkason skrev 2015-03-20 20:05:08 följande:
    Anytime darlin ;)
    Ber fräckt om en bild, hehe...
    har ju postat mina fötter här inne idag visserligen i rocka socka anda men ändå.
  • HäckHäxan
    Borkason skrev 2015-03-20 20:33:07 följande:
    Sockar räknas inte!!! 
    Är ju som att be om en bröstbild med lusekofta ovanpå :P
    Haha bilden jag såg i mitt huvud haha

Skall se om jag kan ordna det under kvällen. Skall hoppa in i duschen om en stund är planen. Yr runt som en höna här hemma och tappar fokus konstant på vad det var jag just höll på med.

Och efter ditt inlägg blev jag sjukt sugen på ett fotbad vart jag nu gömt den mekapären.
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 20:41:48 följande:
    Jag hann faktiskt se bilden på jobbet! Flört Härligt jobbat!!! Solig
    Skickar du över lite självdisiplin till mig när vi ändå håller på? smile2.gif
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Go kväll kära gudinna! Glad
    Jag rekommenderar att du går in om du fryser! Tungan ute För nu är det VÅR, vårdagsjämning idag tillochmed! Flört 

Jag gick allt in till slut. Men jag fryser nu med inomhus och fullt påklädd. Det är nästan så jag önskar att jag ägde en varm onepiece fast jag lovat mig själv att ta livet av mig om jag köper en sparkdräkt för vuxna haha.

Ja just. Tur man inte är styrd av de sociala reglerna från förr gällande vårdagjämning och måste hänga in vinterjackan och damma av sommarjackan och gå i den. Amen halleluja!!
Svar på tråden Helkroppstråden