• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2013-01-03 15:17:08 följande:
    Nu rycker Nallen i min arm och säger till mig att han skulle vilja se en bild på dig utan byxor, typ i kjol, klänning, eller bara trosor och linne. Nalle

Only for you.

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Putt B
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:27:54 följande:

Only for you.
    Mycket vackra ben !
  • Tuum Sequere Cor
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:26:24 följande:
    Ta av dig kalsongerna också så kan vi snacka sen. Tungan ute
    Hmm.. är helt ny på forumet och redan spårat ur.. Aja.. får la lösa det =)
  • I Rose I
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 15:31:14 följande:
    Du har en snygg kropp. Ska du posta bar rumpa så lägg en sjal mellan skinkorna annars kommer FL få psykbryt.
  • Planta
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:32:54 följande:
    Du har en snygg kropp. Ska du posta bar rumpa så lägg en sjal mellan skinkorna annars kommer FL få psykbryt.
    Haha :)
  • Anton Chigurh
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 15:31:14 följande:
    Ett tips i all vänlighet, Cor, posta inte en helnaken röv, den kommer ovillkorligen hamna i någon moderators privata arkiv. Se till att iaf ha nån liten jävla tyglapp med i bilden på lämpligt ställe.

Ja, jag är snäll. Jag vet.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Putt B skrev 2013-01-03 15:30:41 följande:
    Mycket vackra ben !
    Tack. Är inte så förtjust i mina lår men dem duger. Skulle vilja ha det där mellanrummet som jag tycker är så förbaskad snyggt men det spelar ingen roll hur smal jag blir så sitter mina lår ihop. Har vägt som minst 57kg till mina 166cm men likförbannad så ville inte låren sära på sig.
  • Fröken reserverad
    Anton Chigurh skrev 2013-01-03 15:36:56 följande:
    Ett tips i all vänlighet, Cor, posta inte en helnaken röv, den kommer ovillkorligen hamna i någon moderators privata arkiv. Se till att iaf ha nån liten jävla tyglapp med i bilden på lämpligt ställe.

Ja, jag är snäll. Jag vet.... 
    Nu lär jag ju plockas bort men alltså..varför får min bild vara kvar egentligen? Förvånad. Stayups kanske räcker mao.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anton Chigurh
    Great minds think alike....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Fröken reserverad skrev 2013-01-03 15:37:56 följande:
    Nu lär jag ju plockas bort men alltså..varför får min bild vara kvar egentligen? Förvånad. Stayups kanske räcker mao.
    Tydligen, och det är jag jävligt tacksam för, Fröken, det arslet är nåt av det vackraste som visats upp för oss...
Svar på tråden Helkroppstråden