• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • I Rose I
    Fröken reserverad skrev 2013-01-03 15:56:42 följande:
    Stackars Haskel som citerade mig och hade min bild kvar blev bortmodererad och fick ett brev

{#emotions_dlg.djavulsk}Tack och tack detsamma förresten Rose  
    Brist på sex gör att man inte får tillräckligt med syre till hjärnan. Kan va en förklaring till allt knas som händer här på FL. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh
    Signorina skrev 2013-01-03 15:55:58 följande:
    Varför kan jag inte se bilderna?!
    Du får klicka på Cor's länk, Goding,Hjärta annars funkar det inte.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Majspinglan
    Anton Chigurh skrev 2013-01-03 15:58:04 följande:
    FUCK Majs, vadå mer smickrande, du är ju nåt så djävulusiskt grann. Helvete alltså. 

Ni damer tar död på mig, fyratummarna åker fram ideligen. Lika bra att de får ligga framme........
    Jag är väl bara lite kräsen I guess.. Men trots det är jag faktiskt mer än nöjd med mig själv;)

Men tack tack tack! så mycket!=) 
  • Majspinglan
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 15:57:04 följande:
    Mer smickrande på vilket sätt? Jätte fin ju!
    Grymt välformat ass ;) More on that? ;)
    Jaao.. Det vet jag inte;p

Heh.. Finns alltid mer;) 
  • Fröken reserverad
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:59:17 följande:
    Brist på sex gör att man inte får tillräckligt med syre till hjärnan. Kan va en förklaring till allt knas som händer här på FL. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Eller så tyckte moderatorn om min bild
    Reserverad står för upptagen.
  • Putt B
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:37:37 följande:
    Tack. Är inte så förtjust i mina lår men dem duger. Skulle vilja ha det där mellanrummet som jag tycker är så förbaskad snyggt men det spelar ingen roll hur smal jag blir så sitter mina lår ihop. Har vägt som minst 57kg till mina 166cm men likförbannad så ville inte låren sära på sig.
    Vill inte vara sånn, men lår går alltid att få isär Skäms

Och du har kanonfina ben, även utan mellanrum...
  • Putt B
    Fröken reserverad skrev 2013-01-03 15:42:58 följande:
    Aha, så jag särar med andra ord inte för mycket. Himla tur det då
    Eller synd kan jag tycka ;)
  • Tuum Sequere Cor
    Majspinglan skrev 2013-01-03 16:00:47 följande:
    Jag är väl bara lite kräsen I guess.. Men trots det är jag faktiskt mer än nöjd med mig själv;)

Men tack tack tack! så mycket!=) 
    Är inte nästintill alla tjejer lite för kräsna och självkritiska?
  • I Rose I
    Putt B skrev 2013-01-03 16:02:50 följande:
    Vill inte vara sånn, men lår går alltid att få isär Skäms

Och du har kanonfina ben, även utan mellanrum...
    Hehe, sant. På så sätt har mina lår inga som helst problem att sära på sig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
Svar på tråden Helkroppstråden