• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    Q Silver skrev 2013-11-01 16:34:50 följande:

Du skulle kunna vara den dummaste röv som gått i ett par skor. Fixa ett par schyssta bröst så ska jag lägga en sats i pannan på dig.
    Ja skulle kunna vara det, det skulle iof du också kunna vara. Vi kommer aldrig få reda på det. Eller?
    Seså..gå slicka röv nu =) 
  • Q Silver
    Ronga skrev 2013-11-01 16:37:24 följande:
    Ja skulle kunna vara det, det skulle iof du också kunna vara. Vi kommer aldrig få reda på det. Eller? Seså..gå slicka röv nu =) 

Nej jag tar inte din fina titel. Men eftersom du tror att en åsna med bröst blir ett runkobjekt så tänkte jag testa. Fixa brösten nu, resten bistår du redan med. Slicka röv? Absolut- men inte din. Kör din bittra åsneattityd någon annanstans.
  • Ronga
    Q Silver skrev 2013-11-01 16:44:22 följande:

Nej jag tar inte din fina titel. Men eftersom du tror att en åsna med bröst blir ett runkobjekt så tänkte jag testa. Fixa brösten nu, resten bistår du redan med. Slicka röv? Absolut- men inte din. Kör din bittra åsneattityd någon annanstans.
    Why you khef to be mad is only game.

Jag känner din ilska. 
  • Q Silver
    Ronga skrev 2013-11-01 16:47:13 följande:
    Why you khef to be mad is only game. Jag känner din ilska. 

Åsna. Stick
  • Zack

Strunta i att argumentera med dem. Det ger dem bara vatten på deras kvarn som man brukar säga. Ignore, Ignore, Ignore!

Tillbaka till det tråden handlar om, fina kroppsbilder, egoboosting och kurtisering :)

• Borkason
    Anonym (kyss mig.) skrev 2013-11-01 12:24:09 följande:

Trevlig fredag...
    Oh jäklar :D
  • Wally
    LonelyWolf skrev 2013-11-01 15:48:55 följande:
    Jag förstår att det kan sticka i ögonen att andra har en finare kropp eller större kuk. Det är sånt man får leva. Kroppen kan man dock kanske träna upp så man känner sig mer nöjd med sig själv. En del känner sig missnöjda med sig själv när de ser bilderna i tråden, det har jag förståelse för.

Det jag inte förstår, det är kommentarer som den här. Varför ska man kläcka ur sig en kommentar som endast är till för att såra någon person. Berätta för mig vad som fick dig att trycka på tangenterna och kläcka ur dig detta.

Bilderna på tjejerna här är fantastiskt fina och bilderna på killarna med snygg kropp får mig att vilja träna. För mig är det en feel good tråd.

Riktigt bra skrivet!!

+1 här med samma åsikt