• Majspinglan

Helkroppstråden

creative skrev 2013-01-03 16:48:52 följande:

Riktigt nice ass! Ser fast ut;D
    Jadå, det är den;)
    Och så litegranna kramgo...;) 
  • Anonym (Salsa)

Rose! Det där med mellanrum och lår. Du har snygga ben punkt! Jag själv är 168 och väger nu 59 kg och inte har jag ngt mellanrum att tala om. Tror det har med benstomme att göra och lår SKA enligt mig vara härligt kurviga och inte anorketiska. /tankar och åsikter från en annan kvinna.

• Planta
    Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 16:53:55 följande:
    Rose! Det där med mellanrum och lår. Du har snygga ben punkt! Jag själv är 168 och väger nu 59 kg och inte har jag ngt mellanrum att tala om. Tror det har med benstomme att göra och lår SKA enligt mig vara härligt kurviga och inte anorketiska. /tankar och åsikter från en annan kvinna.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-01-03 15:37:37 följande:
    Tack. Är inte så förtjust i mina lår men dem duger.

Skulle vilja ha det där mellanrummet som jag tycker är så förbaskad snyggt

men det spelar ingen roll hur smal jag blir så sitter mina lår ihop. Har vägt som minst 57kg till mina 166cm men likförbannad så ville inte låren sära på sig.
    Det är sjukt sexigt med det där mellanrummet, vet fan inte varför, men det är det, dock Rose, så är det inget krav, verkligen inte, en kvinna kan vara precis lika vacker och sexig utan det mellanrummet i skrevet. 

Det är du ett levande bevis för..... Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 16:53:55 följande:
    Tack för dem orden. {#emotions_dlg.flower} 

Äh, jag har annat jag gärna visar upp och framhäver så låren tänker jag inte så mycket på normalt. Bara ibland när jag står framför spegeln och dömer varje milimeter av min kropp.  
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2013-01-03 17:00:23 följande:
    Det är sjukt sexigt med det där mellanrummet, vet fan inte varför, men det är det, dock Rose, så är det inget krav, verkligen inte, en kvinna kan vara precis lika vacker och sexig utan det mellanrummet i skrevet. 
    Det är du ett levande bevis för..... Hjärta
    Jag är väl medveten om att ni killar tycker det men mina lår vägrar ge med sig.

Jag hade gett dig en kyss om du var framför mig nu så hade du lätt glömt bort mina lår.    
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Tuum Sequere Cor
    I Rose I skrev 2013-01-03 17:05:25 följande:
    Jag är väl medveten om att ni killar tycker det men mina lår vägrar ge med sig.  
    http://smaljeansen.blogspot.se/2011/11/larlarvigt.html

=D
  • Lussekatta

Hmm..många modiga och självsäkra som lagt upp bilder här :)
    Funderar nu på att dra mitt strå till stacken?  

• Anonym (Salsa)

Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.

• Tom Araya
    Lussekatta skrev 2013-01-03 17:11:08 följande:
    Hmm..många modiga och självsäkra som lagt upp bilder här :)
    Funderar nu på att dra mitt strå till stacken?  
    Fundera inte så länge....Flört
Svar på tråden Helkroppstråden