• Tuum Sequere Cor

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-03 17:14:23 följande:
    Fundera inte så länge....Flört
    +1 ;)
  • Anonym (Salsa)

Skriver på mobilen.Därav konstig och fel text

• fläta
    Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 17:13:29 följande:
    Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.
    Och ibland kan ju det där faktiskt bara handla om något som man tycker är vackert att titta på men som inte har någon bärighet i verkligheten. Menar, även om man nu skulle tycka att det är sexigt med ett mellanrum mellan låren så tvivlar jag på att det finns särskilt många människor som skulle ge upp en potentiell partner som det stämmer med på alla andra sätt enbart för att mellanrummet saknas. Lår glider ju fint isär av andra anledningar också.
  • Anonym (Loveheart)

Och nu ngt för de lite äldre barnen................................Tungan ute
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-03 17:39:27 följande:

Mmmm....fin! Glad
  • Tuum Sequere Cor

Hmm.. känner igen dig.. Har du stått med ett paraply intill en formel-1 förare på Monza? ;)
    Och om du nu inte har det, host, så platsar du!

Ta en ståendes också :D
  • LoLs pappa

Och Lovehart leverar som vanligt
  • JagMan
    Och nu ngt för de lite äldre barnen................................

Åhh så sexig hon är, fint tagen bild
  • Farau
    Majspinglan skrev 2013-01-03 16:15:57 följande:
    Inte omöjligt... Men eftersom jag styrketränar så efterstävar jag alltid bättre resultat... En förklaring..  Nu är ju detta Helkroppstråden.. Men en ass pic just for... alla..

Ja jäv.... Vilken snygg bakdel ;) 'the Gap' inte o leka med heller ;)
Svar på tråden Helkroppstråden