• Movit

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-29 18:45:15 följande:
    Kan lika gärna lägga upp en bild också, när jag ändå är härOskyldigTutt-tema som vanligt.

M

mmmm bra tanke av dig.....och så underbart fint.....HjärtaKyss
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-29 18:45:56 följande:
    Hoppsan.....jag undrar vad jag ska skriva....känner mig som en liten hjälplös hundvalp när mina ögon nåddes av den där utsikten...
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 18:52:00 följande:

Hur går det med fantasin PPPDrömmer???
    Han är inte den enda med fantasier kan jag avsöja.....men mina fantasier stannar hos mig själv....förutom att mina ögon går i kors nu med total avsaknad att kunna fokusera och kommunicera med mina fingrar.....att det är en fantastisk bild.....det vet vi...men vad hjärnan tänker och jag skriver stämmer inte helt och fullt ut. För skulle jag skriva vad jag tänker skulle jag bli bortsläpad från detta forum för all framtid liksom flera generationer av yngre Movits likväl....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 18:59:51 följande:
    Du är bara för underbar HjärtaKyss!!

Jag? Det är ju du som förför min hjärna med dina ord och dina bilder...Drömmer
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:09:57 följande:
    Ja..........DU får allt hos mig att smälta Skäms!!
    Nu får du mig nästan generad.....I am not worth it.....Skäms
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:19:31 följande:

Låt mig avgöra det {#emotions_dlg.flower}!!

Fina mango....Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:

Mangoo...vad ska jag ta vägen med dig...jag blir ju helt mållös när du visar sånt här sagolikt vackert...virtuell kälek vid första ögonkastet....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:48:08 följande:
     Vet en massa ställen vi skulle kunna rymma till Drömmer!

Till himlen....den 7:e i ordningen där molnen är rosa är ett alternativ... Flört
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:52:51 följande:
    Ta med mig dit......... snälla Kyss!!

Mer än gärna....mer än gärna....men det blir en enkel biljett för jag tänkte att vi skulle stanna därHjärta
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:55:31 följande:
    Jag är redo Drömmer!!

När ska jag möta upp dig för den resan?Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden