• Movit

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2014-01-02 14:31:56 följande:
    Kyss Tror att jag gärna klickar dig litegrann... med blixt. Och stativ. Så det blir bra liksom!
    Säg till min vän....jag har kameror, stativ, blixtar....du kommerju ha händerna fulla med....kattmat (fy fan vad lågt det lät) så att säga så du kan ju inte ta bilder...Finns ju även möjlighet med rörliga bilder om så önskas....Drömmer 
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:35:13 följande:

Tutt-torsdag idag Drömmer??

Det är en väldigt bra ide....jag gillar den..
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:37:25 följande:

Det här reder nog vi flickor på egen hand. Men utrustningen lånar jag gärna Movit Kyss
    Ja alltså....min utrsutning....den lånar jag inte ut hur som helst...absolut inte till okända kvinnor som jag inte är säker på att dom kan hantera alla dessa funktioner som min utrustning har.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:45:08 följande:

Så vitt jag vet finns det en av- och på-knapp + en lucka för tömning. Hur svårt kan det vara egentligen Drömmer??

Ånej det här är en mer komplex utrustning jag lovar, ingen enkel sak i kompaktformat men heller inte en i ett gigantiskt proffsutförande utan en seriös utrustning för hemmabruk. Så det är ingen variant där det finns bara en funktion med bara ett resultat. Här finns många knappar att trycka på och många inställningsmöjligheter. Förvisso finns det bara en lucka för tömning.Drömmer
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:46:46 följande:

Inte svårt alls! Men ibland behöver man tvätta linsen. Då loskar man helt enkelt bara på den och putsar med första bästa trasa! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja hellre första bästa trasa än vad jag läste "första bästa transa"......min utrustning hade väl varit måttlig pigg på det Foten i munnen
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:54:50 följande:

Om det är en transa som är närmst så..... kan inte hjälpas!

Men alltså jag är osäker....blir linsen helt ren då? Är inte det lite väl "dirty"
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:02:09 följande:

Nej! Transor är extra grymma på att hålla linsen ren! De har ju en hel del egna erfarenheter, så att säga!

Tänkte inte så långt....jag måste nog erkänna Katten att du är nog väldigt erfaren när det gäller att hålla och hantera en kamera för att få det bästa resultat. Min kamerautrustning står till ditt förfogande anytime.
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:12:06 följande:

Tackar och bockar! Katt

Det var så lite katten, satt hårt inne och våga erkänna att du har kompetensen men det finns absolut ingen som helst tveksamheter längre.
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:17:23 följande:

Trots min ringa ålder så har jag spottat på en hel massa linser. Det måste jag ändå få skryta lite med! DrömmerOskyldig
    Ja det har inte jag....men däremot har jag placerat mitt objektiv i lite olika fodral....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:21:55 följande:

Är du inte rädd att du tappar bort det då? Förvånad

Risker man får ta....men det är värt att prova ut lite olika objektivväskor...Hittils har det gått väldigt bra utan något som gått förlorat.....förutom första gången...då man förlorade en sak.
Svar på tråden Helkroppstråden